jonnahnilsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Jonnah Nilsson - 31 januari 2012 21:20

*Ditt utseende:
Hårfärg? Brunt.
Skostorlek? 37/38
Ålder? Njaa, ungefär 593 sisådär..
*Kärlek:
Har du kille just nu? Njaaaa..Det beror på hur masn er det :p
Gillar du någon? OHJAAA!
Vem? It's a secret ((;
Vad har du på dig? Byxor, linne, bälte och en skjorta.
Hur ser dina trosor ut? Just nu, turkosa
Har du någon BH? Jaa
Hur ser den ut just nu? Turkos, hehe
Hur beskriver du en pluggis? Pluggar hela tiden och är foreveralone typ
Har du bytt stil någon gång? HAHA, ja
Vem är din förebild? Jag vetinte..
Har du varit full?  ...
Har du haft sex på fyllan? ...
Har du gjort något olagligt? Men JA
Har du slagit någon ner till marken? Yuuup
*Yes/No:
Är du allergisk mot något? Ja, männsikor.
Tror du på gud? Nåt mittimellan
Har du en bästis? Nej, jag är foreveralone -.-"
Är du vegitarian? Nope
Har du vart med om ett stort gräl? Allt för många gånger

*Antingen elr:
mjölk / saft
ibumetin / alvedon
katt / hund

cykla / bil

Har du skolkat? Ja
Har du blivit utskälld av läraren? Jaa
Har du glömt att göra läxan? Jaao
Är du duktig i skolan? När jag orkar
Brukar du få alla rätt? För det mesta
Fått IG? Nope
Sämsta läraren på skolan just nu? ALF!
Fuskat på ett prov? Neeej
Bästa läraren just Nu? Jojo!
Roligaste läraren? Jojo!
Segaste läraren? Helena!
Längsta dagen du har? 14:35
När slutar du på fredagar? 14:15
Vilken färg på ditt skåp Blått, fml.
Vad gillar du bäst med skolan? Vännerna och den asbra humor vi har
Vad gillar du inte med skolan? Allt annat
Vad gör ni på era svenska lektioner? Sitter och skrattar och låtsas att vi jobbar^^
Senaste dagen ni börjar? 9:40


Har kommit hem från den där saken nu, vi hade så jäffla kul, gick inte en minut utan att vi garvade åt nåt eller nån, jag älskar sånna stunder. Just nu sitter jag och chattar med Nikita, Kimmy, Nadja, Liam och Saga. Är fortfarande dö trött och har vart det hela dan, vill bara sooova så jag ska väl gå och lägga mej snart för jag pallar inte mer, ska lägga mej och sova och komma bort från den här pissvärlden i några timmar, frihet.

Vart är världen på väg?

Av Jonnah Nilsson - 31 januari 2012 15:16

Har kommit hem från skolan för typ en timme sen, tänkte blogga redan då men jag fastande vid Facebook..somvanligt..

Idag har vi typ inte gjort nåt speciellt, eller jo, Amanda och jag gick runt och kastade vatten på folk och blötte ner rätt många, sen sov jag hela mattelektionen och läraren märkte inte nåt, sooooft. Är fortfarande skittrött och vill bara sova, därför sket jag i att dra på stan idag efter skolan, tänkte ta en powernap och sen dra på stan lite senare, på kvällen typ, ska jag på nån sak med Jasmine, Filippa, Matilda, Julia och kanske nåra fler, jag vetinte.

Ska sätta på ett avsnitt av "Glee" eller nåt och somna till det. Åh, vad allt blev jobbigt nuu!

Av Jonnah Nilsson - 30 januari 2012 19:47

Shaa!


Har precis kommit hem från stan, har vart med Filippa och flummat runt som vanligt. Först så gick jag, Lina, Filippa och Nikita ner på stan och satte oss på donken och väntande på Jesper och nån snubbe som heter Erik. Sen så träffade vi Tea, Magda, Jocke (?), och nån tjej som jag inte har nån aning om vem det var. Sen så dissade jag och Filippa dom andra, eller Filippas mobil dog så vi sket i att gå tillbaka, sen så träffade vi Matilda och gick till Dawes! Så ser min dag ut! Har inte hänt så mycket idag, menmen..Idag ska vi på stan igen, köpa lite kläder och sådär, ska kanske träffa Anton, eller jag SKA tvinga dit honom..

Min mobil dog då vi var på Dawes så jag fick typ damp eftersom jag tänkte mobilblogga men det sket ju dig toooooootalt..Är skit trött och vill bara gå och lägga mej och somna i typ nåra åååååår.

Sitter och lyssnar på Dittin, gryyyyym juuuu! :)

Nejmen nu jävlar drar jag till syrran och kollar på film!

Av Jonnah Nilsson - 30 januari 2012 10:48

Hej!


Sitter på skolan och har skit tråkigt..

Vi har Svenska och sitter i datasalen och "jobbar", Helena tror att vi jobbar men alla är inne på FB, kungligt!

Jag sitter och chattar med Filippa även fast vi sitter 30 cm ifrån varandra, kul liv.

Vad har ni gjort idag?  KOMMENTERA OCH GÖR MEJ GLAD!

 

Av Jonnah Nilsson - 30 januari 2012 08:17

Tja!


Sitter och är astrött och har precis vaknat..

Idag är det skola, palla, har asont i halsen men vi har inge halstabletter hemma :(((

Men vafan, drar på skolan iaf, var ju inte på skolan på hela förra veckan så då måste jag ju gå idag men jag tar med mej Filippa och Amanda och drar på blå och köper halstabletter där.

Joel har precis dragit så jag är ensam hemma, morsan är hos sin kille och syrran är hos Adrian..Bara för att ni bryr er så mycket^^

 


Av Jonnah Nilsson - 29 januari 2012 23:37

Hej!


Som ni märker så har jag ju en ny blogg nu, men för er som inte har läst den andra och vill veta mer om mej kan läsa den på: withoutyouhow.blogg.se! Anledning till att jag bytte var att blogg.se är jääääätte drygt och man kan typ inte göra någonting!

Men iaf, idag var jag på badet med Adrian, Zander och Celine! Vi satt typ i bubbelpoolen de mesta av tiden förutom dom 2 minuterna vi var vid trampolinen, haha. Sen efter det så skulle Celine dra hem så jag, Zander och Adrian drog hem till mej och kollade på "The Grudge 2", rätt så okej faktiskt! Inte överdrivet lärskigt men ändå inte för tråkigt, helt lagom. Men ingenting jag rekommenderar till dom som är lättskrämda för filmen har sina stunder då man skiter ner sig..

Imorn blir det ju skolan, SUCK! Men vi börjar 9 så det är nog ganska soft ändå!

Just nu sitter jag och kollar på "Franklinn & Bash", har ingen om vad det är men kul är det tamefan! Har aldrig sett det förut, men det handlar om nån advokat eller nåt, låter inte kul - jag vet - men det är ju tidsfördriv ovh lungt värt att kolla på från min sida! Men nu ska jag nog gå och lägga mej, bloggar imornbitti om jag hinner, puss.


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards