jonnahnilsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 29 februari 2012 17:17

 

Elias.

Ludvig.  

 

Joel.


Dag 2: En viktig person i ditt liv
Dag 3: En artist/band du gillar. 
Dag 4: En låt som betyder mycket
Dag 5: En bild på en tid du saknar
Dag 6: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook


valde tre istället, haha.

Av Jonnah Nilsson - 29 februari 2012 16:55

tyyyyyyyyyp nyyyyss har elias åkt hem..blink på dääääääj! har sjukt tråkigt så därför är jag lite fluuuuuuum..dessutom har jag inget att blogga om, jag tänke bara meddela att jag lever typ. hände inget speciellt på skolan idag, blev skit populär bara för att jag hade kakor med mej, men dom skulle jag ge till eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiias, mitt lilla kakmonster :') men aja, nu ska jag göra den där 1, 2, 3 saken, haha, men i får se, ni fattar säkert inte vad jag meeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaaaaaaar.


galen.

Av Jonnah Nilsson - 28 februari 2012 20:38

 

Dag 1. Din facebook - bild med flest gillningar. 
Dag 2: En viktig person i ditt liv
Dag 3: En artist/band du gillar. 
Dag 4: En låt som betyder mycket
Dag 5: En bild på en tid du saknar
Dag 6: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Jonnah Nilsson - 28 februari 2012 16:48

kom nyss hem från stan, där jag träffade elias och cajsaaaaaaa. har inte hänt speciellt mycket idag på skolan eftersom tisdagarna är den drygaste och värsta dagen på hela veckan, vi har två NO-pass, och alla, inte några, utan ALLA, hatar NO, fml. men aja, efter middagen kommer celine hit, känns som om det var evigheter sen meeeeeeen så länge sen vare endå inte. jag bloggade inte igår eftersom jag var enormt trött, somnade på soffan och sov i ca 2 timmar så jag kunde inte sova inatt..sadface. men ajaaaaaaaa, nu ska jag sätta på ett avsnitt av O.C, bara för att jag är den enda som inte kan någonting eller inte har sett ett enda avsnitt av serien, den suger förmodligen. meeeeeeen det spelar ingen roll eftersom jag kommer somna iaf.

 

Av Jonnah Nilsson - 27 februari 2012 20:05

Dag 1. Din facebook - profilbild med flest gillningar. 
Dag 2: En viktig person i ditt liv
Dag 3: En artist/band du gillar. 
Dag 4: En låt som betyder mycket
Dag 5: En bild på en tid du saknar
Dag 6: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Jonnah Nilsson - 26 februari 2012 18:46

1. en rädsla - att förlora plupp

2. något du älskar - göra som jag vill och ta mina egna risker, och lära mej från det.
3. innan du dör - ska jag skaffa famlij, ha ett förjävla bra liv, festa, njuta.
4. är du kär? - ja
5. årets första du strulade med? - ...
6. vilken linje ska du/ går du? - ingen jävla aning
7. lärde du dig att cykla på en "vanlig cykel." ? - ja, vad annars?
8. ska du göra i sommar? - yran, stockholm, polare, resor, njuta, sola, älskling.
9. ska du göra i helgen? - den är helt oplanerad - än så länge
10. irriterar dig på? - folk som tror att jag är 3 år
11. äger du något från victoria secret? - mhm
12. några resor du har planerade? - jarå
13. senaste du åt? - umm..
14. vad stog det i ditt senaste sms du fick? - "haha, ja, du känner mej fan asså!"
15. senaste gången du  fick en kram av din pappa? - vet inte
16. senaste gången du pratade med din mamma? - 3 sek sen
17. vart är du om 17 timmar? - skolan
18. hur känner du dig just nu? - arg, ledsen, besviken, hat.
19. hur lång är du? - ca 160
20. vad är klockan just nu? - 18:54
 
Av Jonnah Nilsson - 26 februari 2012 16:50

heeeeeeeej!

har inte bloggat på ett tag eftersom jag har enorm träningvärk och en massa skit har hänt.

iallafall så åkte vi på skotertur igår, så jävla grymt kul. träffade cajsa däääär också, så vi har hängt hela helgen, åkt skoter 24/7, jag skojar inte! idag när jag vaknade gick jag upp och gjorde mej i ordning sen kom cajsa hit fast vi åkte till henne typ direkt för att det är roligare att åka skoter där, haha. så nu har jag precis kommit hem..vet inte riktigt vad jag ska blogga om så ni får en bild från idag istället:

 

Av Jonnah Nilsson - 24 februari 2012 21:25

 

Ovido - Quiz & Flashcards