jonnahnilsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 31 mars 2012 21:31

nu har earth hour slutat för exakt en minut sen!

som så många andra så hade jag datorn på, fast utan strömsladd såklart. innan så hade jag laddat ner några avsnitt av south park som jag kollade på under tiden, najsnajs. det blev inte ens så lång tur, bara en kvart kanske eftersom det började bli rätt så mörkt och mörker är inte min bästakompis som sagt..till veckan hade jag planerat lite för mej själv att jag skulle ut och fota, bara att slå en pling om ni vill henka på! blev enormt foto-sugen så jag ska väl fota lite nu, har hört att det kanske blir norrsken ikväll också? hoppashoppashoppas!

 

jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler.

jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer.

Av Jonnah Nilsson - 31 mars 2012 20:02

vädret kan käka kebab och bada i storsjön.

ungefär så tycker jag om vädret idag. först soligt hela dan, sen snöfall? ursäkta mej men det är faktiskt vår (Y) och då ska det fan inte snöa och förstöra min dag, fast sen slutade det och då blev jag lika glad.


åkte inte 4-hjuling så speciellt länge idag eftersom det var så himla kallt, men nu fick jag verkligen fart-abstinens så nu måste jag åka bara liiiiiiite till + en timme.


ikväll är det ju earth hour också, kl 20.30

tycker att alla kan vara med på det eftersom vi sparar sjukt mycket ström och dom som inte släcker all elektronik

är faktiskt ganska egoisktiska och bidrar dessutom till jordens undergång. inte för att jag tror att jorden kommer gå under så speciellt snart, men nångång?

nu blir det mer 4-hjulin, sen earth hour, hörs!

 

Av Jonnah Nilsson - 31 mars 2012 13:11

vaknade alldeles för tidigt idag av att en ubersupersnygg kille väckte mej och sa att det var dags att stiga upp, och nej, det var faktiskt inte elias..men älskling du vet att jag tycker du är snyggast! idag är jag ovanligt glad, man har dåliga dagar och bra dagar, men den här dagen är förjävla bra, kan det vara för att jag har fått tillbaka min röda babe? whoop whoop, det är det ju! har nyss fått min 4-hjuling tillbaka, så jag är världens lyckligaste tjej. förra sommaren så gjorde jag sönder stötdämparna i ett hopp pch avgasröret när jag körde för fort, en riktig fartdåre och idiot är jag! så idag blir det en massa 4-hjuling, hopp och skit och sen kanske en tur in till krokom för att köpa godis eller träffa lite gott folk, förmodligen så åker jag inte dit det blir isf senare! atm så roar jag mej med at lyssna på adele och hennes skiva "21", underbar röst har hon! somvanligt sitter jag och sjunger med, folk säger att jag är bra på att sjunga men jag är då fan ingenting mot henne! jag vet att du läser min blogg joel, och jag tycker att du kan ta och bli frisk nu, för jag saknar dej storebror! hellre att jag är sjuk länge än att du är, för jag hinner ta igen eftersom jag har 5-6 år kvar i skolan och du har bara 2. det är viktigt att du får bra betyg och går på lektionerna som du inte gjorde i 9an, som tur så har du bättrat dej och går på varje lektion. du är smartare än du tror, riktigt smart och jag vet att du kan klara det, get well soon. tycker du kan sätta dej på bussen och komma hit, jag hämtar dej gärna med 4-hjuling i krokom, komsikomsi! nejmen, nu blir det 4-hjuling och mer glatt humör, till alla er som försöker krossa mej, ta er hårt i röven för idag är jag glad, kom tillbaka imorgon istället! och nu kom världens bästa jonte, med en godispåse till mej, ÅHHHHHHHHH, yumyumyumyum!

 

some say I'll be better without you,

but they don't know you like I do,

or at least the sides I thought I knew.

I don't know why I am scared, I've been

here so many times before.




Av Jonnah Nilsson - 30 mars 2012 21:40

chacha blogghääääääään! nej jag driver.

atm så chattar jag med eddie & adrian, bröööörshaaaaaen! nejmen asså, det är nåt allvarligt fel på mej idag, roade mej med att sitta och bita tea i axeln idag..och sno strips från nikita, kulliv. hade utvecklings samtal idag. det gick åt helvete. sen efter det drog jag hem och slaggade en stund i soffan och vaknade upp illamående som ett as, sen var det bara att sätta sig i bilen och åka iväg till nälden/krokom, hatar skiten. känns väldigt skönt att chatta med adrian, älskade bästavän, saknar dej. "gör inte plats för honom om han inte är villig att ta den." tack adrian, tack snälla du för att du finns, det känns så himla bra att jag kan prata med dej om precis allt, och du ger mej alltid så bra råd! du är så bra vän du, du är helt enkelt bäst. dej vill jag verkligen inte förlora. ett kilo mjöl på dej! HAHA, jag hjärta våran humor :'D jamen nu blire väl fler filmer och sen ner under täcket och slagga i min älskade säng, hörs.


Av Jonnah Nilsson - 30 mars 2012 20:14

när du tror att allting inte kan bli värre.



flytta till östersund.



det är staden som gud inte glömde, utan

bara sket i att lägga tid på.

Av Jonnah Nilsson - 29 mars 2012 17:02

elias drog för typ en timme sen, så nu väntar jag på att celine ska ringa.

elias, jag vet att du läser min blogg så jag kan ju ta och berätta för både dej och läsarna, ATT JAG HAR FITTONT "PÅ" HALSEN AV DET DÄR JÄVLA FITTSTORA SUGMÄRKET ELIAS GJORDE. seriöst, det gör sjukt ont, payback to bitch nästa gång vi träffas asså! det är enormt stort, och röd/blått/lila, fml. senare ikväll blir det väl att träffa celine tror jag, vi får de hur det blir. isf så har jag planerat tjejkväll, eller ja, att dra ner på coop och köpa godis..MEN JAJA! vi ska sitta och snacka lite om saker som har hänt, det var 4 dagar sen vi träffades och redan har tredje världskriget brustit ut, för båda två, så vi ska sitta och snacka om det, och sen käka godis! och så kanske jag ska köpa 10 paket kakor som jag absolut inte tänker dela med elias, du får inte en enda kaka älskling, sa ju att jag skulle ge igen! :'D åh, har varit på rethumör hela dagen, så nu ska jag väl fortsätta reta alla tills dom kastar nåt i huvudet på mej..hörs!

     

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

om ni inte kan se "bloggen är under renoverings-header" tryck f5.

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 21:14

ville bara meddela att lilla jag är så extremt skillad att jag kan stuka foten och slå ut en tand på samma gång! fast med tanden var det ingen stor grej eftersom det var den ENDA, ENDA tanden som jag inte hade tappat/slagit ut..sjukt tur ju! min header verkar aldrig vilja bli klar, men jag jobbar på den så bloggen är under renovering som ni kan se på headern som tog 3 minuter att göra..haha! men jag ska skynda på mej, för jag vill få klart den så snart som möjligt. nu blire south park och sen big brother, hörs!


http://rebbanpersson.bloggplatsen.se

gjorde ett länkbyte med nån random,

så checka hennes blogg!

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 18:46

               

Ovido - Quiz & Flashcards