jonnahnilsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 31 maj 2012 19:56

förlåt för att jag inte har bloggat nåt men jag har helt enkelt inte haft tid, livet kom emellan.

iaf så har jag varit med filip varje dag hela veckan. imorgon är det ett "disco", det kommer bli hur grymt somhelst! har även köpt sommaravslutningsklänning idag, så himla fin! funderar på att ha på mej den imorgon på "discot" men jag undrar om det är lite för mycket? den är vit och rätt så enkel, skulle vara sjukt snyggt till converse. men vad tycker ni? ni måste kommentera, iaf du misen! snälla, jag behöver verkligen er hjälp, en liten kommentar tar inte lång tid, right? KOMMENTERAAAAA! nu ska jag ringa filip, men vi hörs senare, bloggar senare ikväll! :)

 

Av Jonnah Nilsson - 28 maj 2012 12:55

STANDARD BLOGGNING

-i grupprum med 3 till på skolan.

tillbaka nu efter min en-dags-bloggpaus. har varit med filip näääästan hela helgen, hur kan man vara så kär att man saknar personen efter 6 timmar och gråter? tydligen så går ju det. efter skolan drar jag ner till staden med filippa och amanda och ska vänta filip. nu när jag endå håller på länkar jag jasmines/misens blogg!: misens.blogg.se!

hörs senare!

Av Jonnah Nilsson - 28 maj 2012 12:55

STANDARD BLOGGNING

-i grupprum med 3 till på skolan.

tillbaka nu efter min en-dags-bloggpaus. har varit med filip näääästan hela helgen, hur kan man vara så kär att man saknar personen efter 6 timmar och gråter? tydligen så går ju det. efter skolan drar jag ner till staden med filippa och amanda och ska vänta filip. nu när jag endå håller på länkar jag jasmines/misens blogg!: misens.blogg.se!

hörs senare!

Av Jonnah Nilsson - 28 maj 2012 12:55

STANDARD BLOGGNING

-i grupprum med 3 till på skolan.

tillbaka nu efter min en-dags-bloggpaus. har varit med filip näääästan hela helgen, hur kan man vara så kär att man saknar personen efter 6 timmar och gråter? tydligen så går ju det. efter skolan drar jag ner till staden med filippa och amanda och ska vänta filip. nu när jag endå håller på länkar jag jasmines/misens blogg!: misens.blogg.se!

hörs senare!

Av Jonnah Nilsson - 28 maj 2012 12:55

STANDARD BLOGGNING

-i grupprum med 3 till på skolan.

tillbaka nu efter min en-dags-bloggpaus. har varit med filip näääästan hela helgen, hur kan man vara så kär att man saknar personen efter 6 timmar och gråter? tydligen så går ju det. efter skolan drar jag ner till staden med filippa och amanda och ska vänta filip. nu när jag endå håller på länkar jag jasmines/misens blogg!: misens.blogg.se!

hörs senare!

Av Jonnah Nilsson - 28 maj 2012 12:55

STANDARD BLOGGNING

-i grupprum med 3 till på skolan.

tillbaka nu efter min en-dags-bloggpaus. har varit med filip näääästan hela helgen, hur kan man vara så kär att man saknar personen efter 6 timmar och gråter? tydligen så går ju det. efter skolan drar jag ner till staden med filippa och amanda och ska vänta filip. nu när jag endå håller på länkar jag jasmines/misens blogg!: misens.blogg.se!

hörs senare!

Av Jonnah Nilsson - 27 maj 2012 23:42

   

aldrig har jag träffat några som er,

jag vill att det ska vara precis som förut.

ni var speciella som mina bröder och mina bästavänner.

bara med er blir jag hel igen. jag ser upp till er,

vad ni än säger så har ni min fulla respekt.

jag vet inte vad jag ska säga för att få er tänka till,

var allt bara mitt fel? jag älskar er verkligen.

Av Jonnah Nilsson - 25 maj 2012 19:59

snackar telefon med filip, ovanligt^^

jag, filippa & amanda var inte med på idrotten idag så vi fick den fetaste utskällningen av den fetaste läraren på skolan, fuck yeah. ikväll kommer det vara en lugn kväll, ska bara sitta hemma, käka godis, dricka cola och slänga på en film. JA, JAG ÄR TJOCK! imorn ska jag dra till filip och slagga där, deeeet äääär föööör måååånga timmaaaaaar kvaaaaar! JA, JAG HAR DAMP. har ingenting kul att berätta så vi hörs, lateeeer!

 

Ovido - Quiz & Flashcards