jonnahnilsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Jonnah Nilsson - 30 juni 2012 02:46

jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött just nu, har knappt sovit riktigt på tre dagar.

fuck this shit.

Av Jonnah Nilsson - 29 juni 2012 13:56

har en sak att berätta för er som jag inte fått säga förut..JAG SKA BLI MOSTER! :D

blev världens lyckligaste när jag fick veta att min älskade storasyster är gravid. hon var på ultra-ljud för ett tag sen och det skulle förmodligen bli en tjej, men dom såg inte riktigt. barnet ska heta zoey, ett super fint namn enligt mej. jag ska verkligen skämma bort henne, min syster kommer hata mej för det..men snart är det dags, eller snart och snart, halva graviditeten hade gått förra veckan tror jag. längtar verkligen som ett as, jag har alltid velat ha barn trots min unga ålder, men jag skulle aldrig skaffa barn nu såklart, så jag är bara överlycklig att äntligen ha nån liten parvel att ta hand om för jag älskar verkligen barn av hela mitt hjärta. och nej, min syster är inte så ung som ni kanske tror att hon är, hon fyller 23 år i oktober så hon är inte 16 eller nåt :p atm så sitter jag hemma hos elias, filip och han ska lana ikväll så jag fick ta elias dator så jag kommer ha kul hela kvällen endå :D man vet att elias är spel beroende när jag har högsta volym på och fortfarande hör när han skriker..

 


Av Jonnah Nilsson - 28 juni 2012 13:26

sitter just nu och nördar dator med filip och linus. hade en riktigt kul kväll igår och många trevliga stunder.

vi väntar på att vi ska få skjuts in till stan därför bloggar jag för jag har brist på liv, haha standard. ska blogga mer senare tror jag, för jag orkar inte nu :p


 

Av Jonnah Nilsson - 27 juni 2012 20:22

sitter just nu hemma hos linus med filip och linus såklart, blir att slagga här inatt.

hade typ inget mer att berätta i brist på liv, bloggar imorn eller senare..

 

RESPEKT!


Av Jonnah Nilsson - 26 juni 2012 14:20

sitter i filips husvagn och väntar på att han ska duscha klaaaaaaart.

har väntat väldigt länge nu på att ta hål i naveln och det är nåt jag har velat sen jag var ca 5 år gammal, vilket var ett tag sen. jag har verkligen alltid velat det så jag bestämde mej för att prata med mamma om det, hon sa ett absolut nej. sen kommer celine och sa att hon fick ta hål i naveln, så jag ringde mamma och berättade att celine fick ta och att vi kunde ta tillsammans isåfall (eftersom jag är en enormt sprut/nål/sakemoj-rädd männsika), mamma sa att när jag hade sparat ihop mina egna pengar så fick jag. den svåra kampen just nu är att få pappa att säga ja, men det är min kropp, mina beslut, mina uppoffringar. det är en piercing, inte jordens undergång.

 


Av Jonnah Nilsson - 25 juni 2012 08:08

filip är gay, han fattar inte mening med att blogga.

nej jag skoja, men det var ju lite sant iaf. vi ska dra in till stan nu, linus kommer snart och hämtar oss. 

orkar inte skriva mer nu..

 

Av Jonnah Nilsson - 24 juni 2012 21:23

sitter atm i filips soffa och väntar på att himmelen ska falla ner. nej jag skoja, jag väntar på att filip ska vakna (vilket aldrig någonsin kommer hända.) men jag förstår att han är trött så eftersom jag är världens bästa låter jag honom sova..MAHAHAHA, det där tror jag inte ens på själv! :D känns som att jag är en bra flickvän :') anton har våldtagit min facebook hela dagen, han är gay och just nu hatar jag honom över hela mitt hjärta, hat, hat, hat. min header som jag har hållt på med vääääääldigt länge nu vill verkligen inte fungera. jag har fixat den och allt sånt där, men det går inte att lägga in den på bloggen, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. bloggar kanske lite senare ikväll när älsklingen min har vaknat :)

 


Av Jonnah Nilsson - 23 juni 2012 15:28

Hairy_balls_yolo

Bästa bloggen någonsin, fett kul att läsa.


YOLO! :-)

 
sv: tack ska du ha, yolo! :)

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards