jonnahnilsson

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

you can hate but never break me.

Av Jonnah Nilsson - 20 juli 2012 16:55

förlåt, men jag har verkligen inte haft tid att blogga speciellt mycket, inte alls faktiskt. 

det har hänt en massa skit och så. iaf så sitter jag just nu på tåget till östersund, har varit i stockholms skärgård med filip. träffat släkten, bland annat mitt nya kusin barn celina, en bebis som är hur söt somhelst, bara 4 veckor så hon är ganska nykläckt x) apropå ingenting men många har ju klagat på sj och allt sånt där, men om det är så jävla mycket fel på sj, varför åker väldigt många med det då? just asking, jag har inte märkt nåt vidare fel. det enda som är ganska pissigt just nu är att jag måste hem och att jag och filip inte kan sitta brevid varandra, och om vi ska det måste vi sitta i tysta vagnen och då kan vi inte kolla på film. jobbigt läge! är hemma runt kvart över 9 så det är inte lika segt som när vi skulle till stockholm. tillbringade nästan hela kvällen igår till att gråta, kalla mej en tönt om ni vill men jag hatar att åka ifrån min sommarstuga (stockholms skärgård) för det är det enda stället jag känner mej trygg på, inte ens hemma. bara där. och när jag endå håller på så blir jag jävligt förbannad på alla rykten om allt och alla. om en tjej vill gå med super push up, urringning, kortkort, låt henne göra det. det gör inte henne till en hora, kanske bara en slampig stil, men fortfarande inte hora. om en kille är gay, vad spelar det för roll? person som person, han är fortfarande människa, samma med tjejer. blir otroligt less på sånt här, visst vem har inte snackat lite små skit med sin bästakompis, det har jag också och det erkänner jag. men att sprida rykten, berätta för alla, snacka skit högljutt. det är exakt det jag bli less på. nu ska jag ta det lungt, kolla facebook och lyssna på musik, bloggar kanske sen.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2014 16:45

Har bytt blogg! Ni hittar mig på http://jonnanil.blogg.se/

Av Jonnah Nilsson - 15 december 2013 10:51


Hej! Har haft fullt upp i helgen. Jag är på Local Hero, det är typ en planeringshelg för cafégruppen. Vi planerar discon, resor, hur vi ska få ihop pengar till dom resorna och andra event. Det är kul, men jag behövde kliva upp rätt så tidigt imorse. ...

Av Jonnah Nilsson - 9 december 2013 13:39

Hej! Danshowen i helgen ÄGDE, fyfan vad kul det var. Längtar som satan till nästa termin! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder här ifrån showen men mamsen glömde att ta bilder, haha. Nu har jag NO sen slutar jag för idag! Ha det så bra! [Bild]...

Av Jonnah Nilsson - 7 december 2013 16:37


Hej! Just nu sitter jag, Isabelle och Sophia och taggar till tusen inför dansshowen. En och en halv timme kvar.. Hör av mig senare och berättar hur det gick, imorgon kväll får ni bilder också! kursiv text ...

Av Jonnah Nilsson - 6 december 2013 11:33


Hej! Jag har NO nu och får massage av bästa Carro! Superskönt faktiskt, haha. Jag har snart lunch och sen är det en lektion till och sen är det slut på skola för den här veckan! Efter skolan ska jag gymma och klockan 5 vidare på danspass! Vi h...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards