jonnahnilsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jonnah Nilsson - 28 september 2012 14:26

med mitt nyaste lilla impulsköp sitter jag på bussen till Filip. spräckte min skärm idag på telefonen, det var inte jag som tappade den egentligen, det var en polare som nu är är min värsta fiende och ligger högst upp på min "mördalista". imorgon bitti åker jag till Åre med Filip och är där en stund över dagen, myspys! med min nya mössa håller jag mej varm iallafall!

Av Jonnah Nilsson - 28 september 2012 08:23

sitter på skolan och arbetar med datorer, men vem bryr sig om det. jag måste bara säga det, men fan vad nickelback låter annorlunda när jag lyssnar på dom nu, nu när jag har sett dom live!

juste, jag blev svarthårig istället.

 

fullt normala.

Av Jonnah Nilsson - 27 september 2012 18:40

det går många rykten om mej, det är jag väl medveten om. alla är falska förutom ett, men ska jag bli dömd för nåt som jag inte kan rå för? det var lite mer än ett år sen som det här inträffade och jag har klarat mej bättre igenom det än dom flesta där ute. helt ensam. jag kämpar varje dag, varje minut och varje sekund med det här. men tankar, tårar och skuld. det blir inte bättre att fittor jävlas med mej för det och får mej att må piss. nu har jag insett att jag är på en mycket högre mognadsnivå än er, mitt liv går iallafall inte ut på att göra ner andra människor och får dom att må dåligt genom att tex sprida rykten som nu fallet är. om ni som har spridit läser det här nu så fuck you. ni kan inte göra ner mej längre. what doesn't kill you only makes you stronger.

Av Jonnah Nilsson - 25 september 2012 14:46

älskade syster är just nu och köper hårfärg till mej, så det blir att kanske färga håret idag. åååååh, som jag har längtat! brunettbrunettbrunettbrunett. nu ska jag ringa och påminna systeryster så att hon inte glömmer för då måste jag tyvärr mörda henne.

Av Jonnah Nilsson - 25 september 2012 13:23

åh, jag saknar dej och maja super mycket kusinvitamin!

Av Jonnah Nilsson - 24 september 2012 22:31

pratar med världens bästa, godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards