jonnahnilsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jonnah Nilsson - 31 oktober 2012 11:42

sitter i filip säng hyffsat nyvaken och väntar på att han ska duscha klart, så medans jag väntar så dricker jag upp hans cola :3 hade en grymt kul kväll igår, jag åkte ner på stan vid halv 8 och träffade lina, sandra, lo, love och nån till kille medans jag väntade på att filip skulle komma, sen när han kom så hade han med sig dorro och leo, sen kom också susanna, nikita, rasmus, ls och några fler. vi gick till donken och köpte käk, och satt där i typ två timmar sen tog vi busssen till valla och gick hem till filip. gick även på hemmakväll och köpte flera ton godis som jag sitter och trycker i mej just nu, herrå!

 

Av Jonnah Nilsson - 28 oktober 2012 15:50

sitter atm vid datorn och väntar på att filip ska hämta mej, kollar facebook, och nu bloggar.

imorgon blir det boda boo med elias, linus och kanske asta och hanna, jag kommer skita ner mej så asta du får bäääära mej baby! jag kommer typ behöva bära elias, I promise.. har kliiiippt mej idag och börjat fundera på att färga lite ljusare dipdye, typ brun eller typ röd.. skulle vara ganska coolt! kom på det när jag såg på snooki & jwoww igår:

 

Av Jonnah Nilsson - 27 oktober 2012 21:14

tycker vi kör en frågestund, har aldrig gjort det förut på bloggen faktiskt!

det är bara att fråga på VADSOMHELST, really, anything. 

svarar på frågor på fredag, så ni har ett bra tag på er,

ni kan skriva en fråga på vilket inlägg somhelst, spelar ingen roll. 

spelar ingen roll om det är anonymt eller inte, länka gärna era blogg också, puss,

fråga på!

Av Jonnah Nilsson - 27 oktober 2012 18:42

gör absolut iiiiingenting, har skit tråkigt och sitter uppe på sängen i mitt rum, har gjort det den klockan tre, snart fyra timmar.. kul va?

Av Jonnah Nilsson - 23 oktober 2012 18:25

har sprungit runt i affärer idag med mamma och mormor, har införskaffat mej ett par skor, tröja, iPhone skal, varma leggings, träningsleggings och ett linne. så nu har jag gjort mej välförkänt av en god ben n jerrys. nästan allt är med på bilden:

Av Jonnah Nilsson - 21 oktober 2012 22:17

har smått ångest över att det är söndag, för alltid typ panik då för att det är skola och jag går alltid runt och svär över att det är skola nästa dag, så jag är lite deprimerad, och men söndags ångesten kommer det svåraste som finns på kvällarna, klädvalet. det är det värsta som finns enligt mej för jag hittar ALDRIG nåt att ha på mej inom en halvtimme. det här med klädvalet är enligt mej svårare på söndagar eftersom på helgen har jag bara kunnat vakna och ta på mej kläder på morgonen, men eftersom det tar så lång tid för mej att bestämma sig, så funkar inte det för mej på skoldagarna. för tillfället ligger jag i soffan med kuddar, täcke, katt och kollar på Jersey Shores sista säsong. har idag skrivit upp min nya diet som jag börjar med imorn, det är ingen anorexia diet eller bantnings diet direkt. man ska äta 6 gånger varje dag, vare sig man är hungrig eller inte. man får inte äta pasta, bröd, ris, potatis eller socker och man ska promenera 30 minuter varje dag. dieten håller i sig i två veckor, så så himla ansträngande kan man väl inte säga att det är, dieten går ut på att man ska få lite muskler, inte biff, utan bara lite muskler så jag iaf kan vara lite stark, och på köpet följer det med 4-5 tappade kilon, låter perfekt tycker jag! nu ska jag fortsätta mysa till Jersey shore och sen ringa Filip, hejdå!

Av Jonnah Nilsson - 20 oktober 2012 12:54

atm sitter jag vid datan och vänter på att min hudkräm ska torka så jag kan sminka mej. var på bio igår med filip och elias och såg "ted", tror helt ärligt inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. blev även jävligt mycket pinsamheter eftersom elias och jag sprang runt på gatorna och skrek "HEY I JUST MET YOU, AND THIS IS CRAZY, BUT HERES MY NUMBER, SO CALL ME MAYBE" över hela stan, är inte speciellt förvånad. snart ska jag sminka mej då och sen dra ner till sjukhuset med filip och säga hej till zoey och syster, kommer nog uppp några bilder på lillfisen som vanligt.

 

Av Jonnah Nilsson - 18 oktober 2012 13:49

förlåt mej oliver, jag ville aldrig såra dej eller undanhålla sanningen, förlåt mej, verkligen förlåt. utan dej vid min sida kommer jag gå under, jag älskar dej föralltid min bästavän.

kommer du ihåg det här?

 


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards