jonnahnilsson

Alla inlägg under november 2012

Av Jonnah Nilsson - 29 november 2012 14:45

sitter på skolan i datasalen med dom vanliga. håller på med antikens grekland eller nåt sånt där, hänger inte med riktigt, pratar med filip också. idag efter skolan så ska jag till lillänge med mamma och mormor. men bloggar nog mer när jag kommer hem, slutar nu, pusshej.

Av Jonnah Nilsson - 27 november 2012 22:45

har varit sjuk sen i fredags med en riktig förkylning. ska gå på skolan på torsdag, är nog bra då. idag har inget hänt, ikväll så lagade jag och mamma en god hallon och blåbär smulpaj som vi har mumsat i oss. just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och funderar på att måla naglarna till nåt mindre julaktigt. målade naglarna igår i jultema, kommer en bild.

Av Jonnah Nilsson - 27 november 2012 22:45

har varit sjuk sen i fredags med en riktig förkylning. ska gå på skolan på torsdag, är nog bra då. idag har inget hänt, ikväll så lagade jag och mamma en god hallon och blåbär smulpaj som vi har mumsat i oss. just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och funderar på att måla naglarna till nåt mindre julaktigt. målade naglarna igår i jultema, kommer en bild.

Av Jonnah Nilsson - 23 november 2012 21:06

sitter vid datorn och kollar på film med filip, men just nu är han på toa så jag lyssnar på världens mest najsa låt. bra sverige, aj knooow. har ändrat lite med bloggen som ni ser, header osv. imorgon måste jag plugga, annars kommer min lärare skjuta huvudet av mej. hon hotade mej idag om att jag inte pluggade klart i helgen skulle hon typ inte sätta nåt betyg på mej. schyssta lärare, huh? har så ont i halsen att jag avlider snart, har knarkat halstabletter heeela dagen lång, men nu är dom godaste slut så jag har bara super starka mint kvar, så det brinner i halsen mer än det redan gör.


Av Jonnah Nilsson - 22 november 2012 22:58

ligger i soffan nu och myser framför TVn och ska snart gå upp och lägga mej. har inte hänt mycket idag, tog bussen till Filip efter skolan och var med honom. igår så gick jag till min älskade syster och hälsade på zoey, kom därifrån ganska sent så jag var riktigt trött imorse. har haft världens halsont idag, kan knappt prata för att det gör så sjukt ont, sadface. imorgon ska Filip sova hos mej så det blir mysigt, kör väl en big Bang theory kväll som jag nu har blivit helt beroende av..

Av Jonnah Nilsson - 15 november 2012 22:59

sorry för att jag inte bloggar på evigheternas evigheter, men har inte haft tid eller lust.


anyways så kollade jag, elias, susanna och filip på film igår hemma hos mej, hade jättekul med en låtande gris, och myste gärnet. sen idag så gick jag ut och tog en riktigt härlig promenad till lillänge och köpte ansiktsmask, nagellacksborttagning, en cola till broder och en söt tröja till zoey. så på vägen hem gick jag förbi syrran och gav tröjan till henne och stannade där till runt 8 tror jag, hade jättegosigt och mycket bebismys + en massa spya ofcourse.. sen gick jag hem och gjorde en balsaminpackning, kletade på ansiktsmasken och satte mej och målade naglarna och rakade benen. så jag hade en tjejkväll med mej själv kan man säga. nu ligger jag i sängen och ska sova, så godnatt!

Av Jonnah Nilsson - 8 november 2012 22:25

-Kan du inte göra en vlogg? (videoblogg)
-Kan du inte skriva saker om dig själv, typ vad du heter osvosv
-Kan du inte lägga ut en bild på dig ocg filip?
-Vad heter dina 7 bästa vänner?
-Favorit färg?
-Hur många år är du
-Jag tycker att du e superfin
-Kan du inte lägga ut en bild på nått som du alltid har älskat och alltid kommer att älska?!
-Hur länge har du haft den här bloggen?
-Har du en annan blogg?
-Kan du inte lägga upp en video hur du sinkar dig och typ noppar ögonbrynen (jag antar att du gör det?!)
-Vad heter din första pojkvän?
-Ett minne du aldrig kommer glömma?
-Kan du inte göra haul? (man visar vad man har köpt typ)
-Kan inte du lägga ut en bild på din mobil och ditt favvo skal?
Vissa frågor kanske du redan har skrivit innan men jag orkar inte kolla ;P Det vart många frågor nu xP
Du verkar iallafall jättesnäll!

sv;
- jag vill inte göra det faktiskt, för jag hatar min röst på videos och dessvärre med ansiktet, sorrysorry :)
- jovisst kan jag det, ska bara leta reda på en.
- jo, det kan jag, här nedanför.
- jag har nog inte sju bästavänner, för alla kan inte bli ens bästavän bara sådär, man måste kunna berätta allt för den personen och jag litar inte på så många. men typ Nikita, Amanda, mina syskon, oliver, alicia, celine, Lisabeth och min mamma kan jag berätta allt för, haha.
- typ svart, lila eller rosa. har nog ingen favoritfärg för jag gillar alla klara färger.
- 12, fyller 13. men jag är mogen för min ålder, så dom flesta brukar bli ganska chockade.
- tack, haha, åh vad glad jag blir!
- det är ingen mening att lägga ut en bild för jag kan säga rakt ut nu att jag alltid har och kommer älska musiken.
- sen i januari tror jag :)
- nej, det har jag inte.
- som sagt så hatar jag videos, men det kanske kommer upp nån video. jag kan iallafall lägga upp bilder och förklara hur jag sminkar mej i ett vanligt inlägg :)
- min första pojkvän hette oliver, han är min allra bästa killkompis än idag, love you.
- oj, jag vet inte.. finns så himla mycket!
- jodå :)
- har en vit iPhone 4 och mitt favorit skal är nog USA-skal :)
tack så mycket! :)

vet inte vad som har hänt men jag kam inte lägga upp en bild på mej och Filip, men det kommer snart :)

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards