jonnahnilsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Jonnah Nilsson - 21 maj 2013 18:01

Kommer Aten bloggpaus nu till nästa söndag, eftersom jag åker till Göteborg på torsdag, kommer hem på söndag, åker till Stockholm nästa torsdag och kommer hem på söndag, så då för ni massor av bilder osv

Av Jonnah Nilsson - 18 maj 2013 22:34

Av Jonnah Nilsson - 15 maj 2013 12:32

Jag glömde att berätta att min hollister tröja var så vackert i ett paket när jag kom hem ifrån skolan igår. Vart så glad att jag sprang in på toan direkt och bytte om och sen ringde jag syrran och berättade. Den är huuuur fin somhelst verkligen, är på skolan nu så kan inte visa nu.

Av Jonnah Nilsson - 15 maj 2013 12:32

Jag glömde att berätta att min hollister tröja var så vackert i ett paket när jag kom hem ifrån skolan igår. Vart så glad att jag sprang in på toan direkt och bytte om och sen ringde jag syrran och berättade. Den är huuuur fin somhelst verkligen, är på skolan nu så kan inte visa nu.

Av Jonnah Nilsson - 14 maj 2013 20:15

Idag vid 4 kom Linn och Zoey förbi, vi har busat och gosat sååå mycket! Dom gick bara för en liten stund sen, så dom har varit hör ett bra tag. Är verkligen skoltrött nu och längtar till sommarlovet, känns som om jag blir tröttare och tröttare för varje morgon som kommer även fast jag tycker att jag lägger mej i rimlig tid.

Och om 9 dagar åker jag till Göteborg och om 16 dagar bär det av det till Stockholm. Snacka om att jag är heeelt pank när jag kommer hem.. Haha! till Göteborg åker jag med Rasmus, Nellie, Oskar, Benne, Tone osv och till Stockholm med lina, taggar så jag dör, mest efter Stockholm faktiskt även fast jag har varit där tusen gånger, och aldrig varit i Göteborg. Ska bli kul att gå på Liseberg osv, men det finns Hollister, Topshop och en massa annat i Stockholm som vi inte har här, men i Göteborg. Lite förvirrande det där..

Av Jonnah Nilsson - 14 maj 2013 09:19

Ovido - Quiz & Flashcards