jonnahnilsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Jonnah Nilsson - 30 juni 2013 16:33

Just nu ligger jag i solen på gräset och lyssnar på musik. Inatt kommer pappa och Lina hit, vi ska åka och hämta dom på tågstationen runt 12 tiden inatt. I början av veckan ska jag och lina ta pendeltåget till city, och gå runt på stan lite och sen möta upp filip och gå på gröna lund. jag och lina var ju där för någon vecka sen men då regnade det så vi for hem ganska tidigt, vi hoppas på bättre väder den här gången. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det enda man gör på dagarna är att ligga och sola eller bada, och på dåliga dagar sitter man inne och kollar på TV.

Av Jonnah Nilsson - 26 juni 2013 11:17

Har haft helt underbara och mysiga dagar här. I midsommar har det inte varit bra väder, mulet, blåsigt och lite regn här och där men dom två senaste dagarna har varit perfekt. I måndags åkte vi till Nynäshamn och åt lunch på Freja, och sen gick vi till glass stället som vi åker till varje år, så hiiiiiimla god glass. Igår var vi bara på ön och solade (iallafall jag), har blivit lite brun ändå! Idag är det mulet och blåsigt, hade sett fram emot att ligga i solen hela dagen idag..


Btw, du som skrev kommentaren om att det är svårt att köpa något ifrån min och Linas bloppis om vi blockar folk, jag vet exakt på pricken vem du är, vi går ju i samma klass om du inte kommer ihåg det? Iallafall så har jag inte blockat en enda person ifrån bloppisen, inte Lina heller, men som du håller på så känns det nästan värt att göra det. xxx

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Jonnah Nilsson - 20 juni 2013 15:40

Har nog inte berättat det tidigare, men igår tog jag tåget till Stockholm och blev upphämtad av min pappas moster och sov där inatt, och nu sitter jag i bilen påväg till Stockholms skärgård. Fick skjuts förbi hollister också, har handlat lite smått och gott, lägger upp bilder på det när jag är framme. Har längtat efter det här ett år nu, sen jag var där sist. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har en ö i Stockholms skärgård. Stannar här i 3 veckor, men blir alltid så himla ledsen när jag ska hem så det lär väl bli längre. Uppdaterar mer när jag är framme.

Av Jonnah Nilsson - 14 juni 2013 22:59

Jag är nog den enda som inte hade klänning på skolavslutning. Hade istället mina babes (skorna) som jag fick av mammas pojkvän på julafton, I'm in love.

Av Jonnah Nilsson - 10 juni 2013 10:23

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards