jonnahnilsson

Alla inlägg under augusti 2012

.

Av Jonnah Nilsson - 16 augusti 2012 11:51

Sitter just nu i bilen med filip och är påväg till stan, om det finns nån som vill träffas är det bara att höra av sig! Nu är vi framme i stan så nu ska jag gå på wesc med Filip!

.

Av Jonnah Nilsson - 16 augusti 2012 11:51

Sitter just nu i bilen med filip och är påväg till stan, om det finns nån som vill träffas är det bara att höra av sig! Nu är vi framme i stan så nu ska jag gå på wesc med Filip!

Av Jonnah Nilsson - 12 augusti 2012 14:40

Har kommit hem nu efter en hemsk jävla fjällfuckingvandring. Aldrig igen! Är hur trött somhelst och har gått tusentals mil känns det som. Orkar inte blogga mer. Har ingenting att berätta heller..

Av Jonnah Nilsson - 10 augusti 2012 08:38

Ska ut och fjällvandra så jag kommer tyvärr inte kunna blogga förns på söndag eller måndag, har ingen aning alls när jag kommer hem :)

Av Jonnah Nilsson - 9 augusti 2012 16:00

Sitter just nu och gör ingenting på Stortorget. Är med Filip och Linus medans dom sommarjobbar, inte så kul att sitta vid en hoppborg och höra barnskrik när man redan vaknade upp på fel sida. Sen blir det att åka hem till Filip och måla staketet, jippe.

Av Jonnah Nilsson - 8 augusti 2012 17:45

Sitter hemma hos Filip och väntar på att Linus ska komma hit, fast eftersom han är så efterbliven kommer det ta tre år för han att pallra sig hit. Idag klev jag upp 10 för att ta bussen ner på stan och träffa filip, han hade vart på tingsrätten. Sen kollade jag på min McDonald's app och hittade en McWrap. Tyvärr var det en veggie och den var hur äcklig somhelst, min favorit är grillen chicken. McDonald's appen är hur bra somhelst att ha för om man är på stan, är ashungrig och inte har några pengar. Om du har tur kan du hitta en McWrap. Nu ska jag ringa Linus och fråga vart fan han håller hus, herrå!

Av Jonnah Nilsson - 7 augusti 2012 16:02

Sitter just nu på stan och väntar på Albin, har nyss var på h&m och köpt den sötaste klänningen som jorden har skådat, kommer kanske upp en bild senare!

Av Jonnah Nilsson - 7 augusti 2012 16:02

Sitter just nu på stan och väntar på Albin, har nyss var på h&m och köpt den sötaste klänningen som jorden har skådat, kommer kanske upp en bild senare!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards