jonnahnilsson

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

söndags ångest

Av Jonnah Nilsson - 21 oktober 2012 22:17

har smått ångest över att det är söndag, för alltid typ panik då för att det är skola och jag går alltid runt och svär över att det är skola nästa dag, så jag är lite deprimerad, och men söndags ångesten kommer det svåraste som finns på kvällarna, klädvalet. det är det värsta som finns enligt mej för jag hittar ALDRIG nåt att ha på mej inom en halvtimme. det här med klädvalet är enligt mej svårare på söndagar eftersom på helgen har jag bara kunnat vakna och ta på mej kläder på morgonen, men eftersom det tar så lång tid för mej att bestämma sig, så funkar inte det för mej på skoldagarna. för tillfället ligger jag i soffan med kuddar, täcke, katt och kollar på Jersey Shores sista säsong. har idag skrivit upp min nya diet som jag börjar med imorn, det är ingen anorexia diet eller bantnings diet direkt. man ska äta 6 gånger varje dag, vare sig man är hungrig eller inte. man får inte äta pasta, bröd, ris, potatis eller socker och man ska promenera 30 minuter varje dag. dieten håller i sig i två veckor, så så himla ansträngande kan man väl inte säga att det är, dieten går ut på att man ska få lite muskler, inte biff, utan bara lite muskler så jag iaf kan vara lite stark, och på köpet följer det med 4-5 tappade kilon, låter perfekt tycker jag! nu ska jag fortsätta mysa till Jersey shore och sen ringa Filip, hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2014 16:45

Har bytt blogg! Ni hittar mig på http://jonnanil.blogg.se/

Av Jonnah Nilsson - 15 december 2013 10:51


Hej! Har haft fullt upp i helgen. Jag är på Local Hero, det är typ en planeringshelg för cafégruppen. Vi planerar discon, resor, hur vi ska få ihop pengar till dom resorna och andra event. Det är kul, men jag behövde kliva upp rätt så tidigt imorse. ...

Av Jonnah Nilsson - 9 december 2013 13:39

Hej! Danshowen i helgen ÄGDE, fyfan vad kul det var. Längtar som satan till nästa termin! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder här ifrån showen men mamsen glömde att ta bilder, haha. Nu har jag NO sen slutar jag för idag! Ha det så bra! [Bild]...

Av Jonnah Nilsson - 7 december 2013 16:37


Hej! Just nu sitter jag, Isabelle och Sophia och taggar till tusen inför dansshowen. En och en halv timme kvar.. Hör av mig senare och berättar hur det gick, imorgon kväll får ni bilder också! kursiv text ...

Av Jonnah Nilsson - 6 december 2013 11:33


Hej! Jag har NO nu och får massage av bästa Carro! Superskönt faktiskt, haha. Jag har snart lunch och sen är det en lektion till och sen är det slut på skola för den här veckan! Efter skolan ska jag gymma och klockan 5 vidare på danspass! Vi h...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards