jonnahnilsson

Alla inlägg under november 2012

Av Jonnah Nilsson - 4 november 2012 21:56

känns som att jag inte har bloggat på föralltid, men jag gjorde det senast igår, wihi.

filip sov hos mej inatt och vi blev ensam hemma hela kvällen fram till 12-1 ungefär, så vi tog en myskväll och kollade på tv, käkade chips och åt nutella osvosv, tjockade oss rejält framför tvn. imorn är det skola, jag antar att jag inte är den enda som inte tycker är kul. hade inte haft nåt problem med skolan om man fick börja typ 10 eller 11 varje dag, för då behöver man inte stressa upp på morgonen iallafall som jag alltid måste, för jag är så saaaatans morgontrött. 

ska kolla på LOL nu, ska ha hört att den är bra, har ni sett den? är den bra? uppdaterar kanske innan jag lägger mej hörshej.  

 

Av Jonnah Nilsson - 3 november 2012 00:02

tar ifrån lina.

fem saker att göra innan jag dör

? åka, bara åka iväg och lämna allting.
? tatuera in envighetstecknet ovanför tummen.
? bestämma mej, ändra mej, sen ändra mej igen.
? för en gångs skull sluta springa iväg ifrån saker.
? shoppa för en miljon dollar i New york city.

fem saker jag är rädd för

? att förlora mina allra närmsta.
? förlora mej själv igen.
? spindlar, dom stora och håriga, döh, äckligt.
? mörker, dör hellre.
? blod.

fem saker jag älskar

? filip, min familj, det är många vänner som är med i min familj också, så jag dissar er inte, ni vet vilka ni är.
? godis :3
? zoey
? stockholm
? L.A, california

fem saker jag gör utan att tänka på

? andas
? sjunga
? skratta fult, hate it.
? gråta i sömnen
? bita på naglarna, bläsch.

Av Jonnah Nilsson - 1 november 2012 19:09

har lite tjejkväll med mej själv, målar naglarna, hårinpackning, ansiktsmask och sådär, och så fettojag käkar såklart godis också, wihi. nä, ska sluta det och faktiskt börja leva nyttigt, nån gång, men förmodligen inte än på ett tag..haha, typiskt mej att skjuta upp saker! speciellt att sluta med godisätandet.. chattar med hammed och har det allmänt bra. det här är en sån här kväll då man känner sig fri, och bara vill gå ut och leva sitt liv utan att tänka på konsekvenserna. typ en sån kväll då en allra bästavän som bor långt bort pratar med än i flera timmar och man bara vill krama ihjäl den personen.  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards