jonnahnilsson

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Jonnah Nilsson - 11 september 2012 22:24

sitter i soffan med täcke och luddar och myser ner mej framför TVn och kollar på olösta gåtor och ikväll handlar det om marilyn monroe. imorn bitti åker jag till Stockholm och ska gå på nickelback imorn kväll på globen, kommer bli fett! tar förmodligen bilder och kanske filmar eller så, så imorn eller i övermorn kommer nog bilder! var och shoppade idag med älskade mamma, fick med mej en jeansjacka, en bh, två tröjor, två riktigt bra böcker och fem burkar med läsk så jag håller mej vaken inatt, hihi. ska nog tanka hunger games för jag är den enda personen på hela jorden som inte har sett den känns det som..ska även ladda ner några avsnitt av glee, project x kanske? och så har vi ganska många filmer hemma så jag överlever nog inatt så jag kan sova på tåget imorn. när vi kommer fram så blir det några timmar på stan och en dejt med pappas plånbok? haha, just joking, men man kan ju iallafall hoppas? ;) nej, nu ska jag packa lite, kanske gå ute till ludvig och umgås med han lite, bloggar imorn eller på torsdag, puss.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards