jonnahnilsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jonnah Nilsson - 13 oktober 2013 10:15

Jag plattade håret VARJE dag förut, men sen insåg jag hur slitet och fult håret faktiskt blir! 


Mina "hårregler":

Aldrig platta håret, inte ens med värmespray. (inkl locktång, krustång, hårfön)

Aldrig borsta håret när det är blött, eller torka det med handduk. (håret är så skadligt när det är blött så absolut inte bra)

Aldrig sova i hästsvans (skadligt för håret, absolut bäst är fläta)

Använda hårinpackning minst en gång i veckan.

Tvätta håret med ca 3 dagars mellanrum eftersom håret mår bra av att inte tvättas för ofta.

Ha värmeskydd när jag solar. (solen torkar ut håret)


Jag är vääääldigt överdriven när det gäller mitt hår, det kan jag defenitivt erkänna! Men jag är väldigt noga med att ha hår som inte är slitet, för det tycker jag helt ärligt är suuuuperfult! Då tycker jag hellre att det är snyggare att ha fett hår, haha! Jag är inte lika nog med ansiktet eller naglarna osv, det är just håret som är speciellt..

 

Lånad bidl ifrån google.



Av Jonnah Nilsson - 12 oktober 2013 21:39

Hejhej! Idag har jag varit på barnkalas, Zoey's barnkalas! Hon fyller ett år imorgon, så idag hade vi ett kalas för vänner och imorgon ett för familjen. Det bjöds iallafall på tårta (vilket givetvis alla barn blev superglada över) och läsk och majskrokar till dom mindre barnen. Jag är heeelt slut, känns som jag kan somna när somhelst så tror jag ska ut och springa eller något, jag är så sjuuukt rastlös. Hela den här dagen har gått otroligt fort, jag kan nästan svära på att klockan fortfarande är 1 på dagen. Igår var jag och gymmade en sväng och sen gick jag upp på fritidsgården och jobbade till halv 11, sen var jag helt slut och gick hem och la mig.


Jag ber om ursäkt för att det är här har varit en hemsk bloggvecka, jag har knappt skrivit några inlägg. Men det ska det bli ändring på!       

Av Jonnah Nilsson - 12 oktober 2013 20:51

     

Topp ifrån missme.se // Hollister jeans // Michael Kors klocka

 


Av Jonnah Nilsson - 11 oktober 2013 18:38

     

Av Jonnah Nilsson - 9 oktober 2013 21:59

Hej! Har nyss kommit hem ifrån fritidsgården, jag jobbade ikväll! Jag har är lagomt trött eftersom jag gymmade i två timmar idag, jag tränade varenda muskel ihela kroppen så lyckas jag ta mig upp ur sängen imorgon lyckas jag grymt bra! Känner redan att jag är sliten i musklerna så har typ "växtvärk" känns det som. Alla säger att det är så himla skönt med träningsvärk för att man vet att kroppen har fått jobba, och visst det är väl skönt att veta att kroppen har fått jobba men träningsvärken är ett heeeelvete! Jag HATAR träningsvärk! 


Men nu är jag hemma och ka ta mig en varm kopp te och sen sussa i några dagar så jag slipper träningsvärken, haha, logik. Men sov gott hörni!

Av Jonnah Nilsson - 7 oktober 2013 19:51

Hej! Det börjar närma sig snö på gatorna nu, och mörker redan 3 på dagen.. Verkligen inte något jag gillar, varken mörker eller snö så vinterhalvåret är det värsta som finns för mig. Det enda som har positivt är julen. Jag kopplar alltid ihop julen med lukten av stearinljus, jag vet inte varför men jag gör det, haha. Tycker julen är den mysigaste högtiden, hela familjen samlas och oftast släkten.

Av Jonnah Nilsson - 7 oktober 2013 16:45

     

Av Jonnah Nilsson - 7 oktober 2013 10:56

  

Odd molly rib jersey top // Hollister jeans

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards