jonnahnilsson

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Jonnah Nilsson - 5 december 2013 10:05

       


Hej! Vad gör ni?


Jag sitter och kollar efter julklappar till mig själv, haha. Har hittat en massa fint på Hunkydorys hemsida som ni hittar häääär. Har länge kikat in där och drömt mig bort lite. Ångrade att jag inte gick in på deras butik i Göteborg när jag var där i Maj, haha, men lite försent att ändra nu liksom. Jag äger inte så mycket av deras plagg tyvärr, jag har två tröjor tror jag. Som jag har beställt ifrån deras webshop! Gå in och kika så ska du nog se att du hittar något, det är svårt att låta bli kan jag säga, haha. Jag har hittat julklapp till mamma redan och jag har kollat i fem minuter kanske, för mig tar det tre år innan jag kan bestämma mig i vanliga fall. Jag tänkte lägga upp lite julklappstips senare men Här är mina wanties just nu ifrån Hunkydory!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards