jonnahnilsson

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Jonnah Nilsson - 15 september 2013 20:25

Känns som att det var en evighet sen jag bloggade sist? Har det ens gått en vecka, haha? I helgen har jag varit i Storlien, min vinter stuga nära Norge. Vi åkte dit efter skolan i fredags och när vi kom fram gick jag direkt ut och fotade. Det är fjäll vart man än kollar och det var bara så coolt att komma tillbaka eftersom jag inte varit där på lite mer än 2 år. Det var dock skönt att komma hem, duscha, måla naglarna, ta på sig något annat än mjukisbyxor och en hoodie, haha. Fast det är ändå rätt så skönt att vara utan smink, ha hår som är smutsigare än vattnet i Afrika och bara se allmänt hemsk ut, och sen bara komma hem och känna sig så jäkla ren efter den där 2 timmars duschen. Eller det kanske bara är jag som duchar i 2 timmar? Haha. Nu ska jag gå över till min syster och pussa på mitt lilla troll, hedoooo.

     

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards