jonnahnilsson

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jonnah Nilsson - 2 maj 2013 16:47

Kan ni möjligtvis gissa vad jag kollar på? Haha, Bones såklart! När jag hemma ifrån skolan och ska alldeles snart ta en tur med dom där apparna jag tipsade er om om ni kommer ihåg? Är det nån som har laddat ner någon? Funkar dom för er? Som jag sa förut är jag jättenöjd med dom! Känns så bra för jag har verkligen börjat ta tag i allt nu, skolan, träning, hälsa, kroppen, sålt saker som jag inte använder, jag får pengar för att ha mer plats i garderoben, haha!

Av Jonnah Nilsson - 2 maj 2013 08:33

God morgon!
Sitter på skolan just nu, är hur trött somhelst, känns som om jag har sovit fem minuter inatt. Tog mej inte upp ur sängen imorse så försov mej typ 10 minuter. Efter dansen igår gick jag ner på stan och träffade Filip, sen tog jag bussen hem. Då satte jag mej och kollade på Bones, hoppade in i duschen och fikade lite. Efter skolan idag ska jag verkligen bara gå hem, är så fruktansvärt trött så det blir riktigt tidig kväll för mej. Jag lär väl köra ett träningspass också, om min kropp känner för det, har blåmärken över heeeela kroppen, men ingen aning varför för jag vet att jag inte slagit i nåt, konstigt det där..

Haha, åh Gud vad länge sen!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards