jonnahnilsson

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Jonnah Nilsson - 9 maj 2013 19:34

Hej! Jag vaknade imorse vid 8-tiden och lämnade zoey inne hos mamma och gick ner värmde på välling. Sen somnade mamma om och jag tog med zoey ut med barnvagnen, men det var så dåligt väder och regnade så vi var bara ute en kvart ungefär och sen gick vi upp och väckte mamma igen och det är typ allt jag har gjort idag! Har inte varit så bra väder som ni förmodligen har märkt själv så jag har nästan vara suttit inne. Jag kanske inte berättade att jag och mamma var barnvakt åt zoey inatt? Det var vi iallafall, haha, och det var så gosigt så!

Just nu sitter jag med hårinpackning i håret eftersom jag inte kan göra det i helgen, har dansuppvisning lördag-söndag, Filip kommer hem imorgon och tiden jag inte dansar kommer jag spendera med honom. Så kommer förmodligen bli taskigt med blogginlägg i helgen och taskiga mobiliserar ifrån dansuppvisningarna..

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards