jonnahnilsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jonnah Nilsson - 24 september 2012 08:10

sov hos Filip inatt på rödön så jag tog 7.20 bussen in till stan och ni sitter jag och väntar på stan på att skolan ska börja typ.. så kul har jag. jag tror ni har märkt att det är jävligt kallt ute, inte roligt med tanke på att jag har vintern och kyla. så Celine kom som räddare i nöden och räddade min dag genom att berätta att hon och jag ska flytta till kanarieöarna och surfa på stranden. inte i havet, på stranden.

Av Jonnah Nilsson - 23 september 2012 23:00

ligger i sängen med en sovande Filip brevid mej, sov hos han inatt så tar jag 7.20 bussen in till stan imorn bitti, lite segt eftersom jag börjar tjugo i nio..men aja. smsar med elias och kollar instagram lite då och då och nördar massa olika spel för att tröttheten ska slå till, men jag tror den har dött..

Av Jonnah Nilsson - 23 september 2012 15:16

Av Jonnah Nilsson - 23 september 2012 15:13

Av Jonnah Nilsson - 21 september 2012 12:11

sitter i soffan och gosar ner mej i en filt, kallt med höst. om några timmar ska jag åka till rödön till filip och vara där i helgen, mysigtmysigt! nu ska jag fräscha upp mej lite och ta en varm och härlig dusch, sen sminka mej och fixa håret och sånt där, puss!

...

Av Jonnah Nilsson - 20 september 2012 18:58

ligger i soffan och är fortfarande en sjukling. kollar på hunger games och snart ska jag kolla på breaking dawn part 1. martin var gullig nog att tanka ner dom åt mej :') har kollat på bikinis som satan efter som min överdel är tre bh-storlekar för liten. lite roligt eftersom jag köpte den typ två månader innan sommarlovet, tihi. men jag satt vid mobilen och surfade in på en miljon hemsidor och jag fastnade för en. fanns bara en vit i lager men jag ska ner på stan nån dag och se om det finns några andra färger, får du ska jag köpa utan att blinka! bloggar kanske lite senare, för just nu ska jag fokusera på filmen, herrå!

Av Jonnah Nilsson - 19 september 2012 12:53

är hemma och sjuk, förkyld som satan, halsont, yrsel, huvudvärk och mår bara allmänt dåligt. jag tror jag är dödssjuk.. mamma kommer snart tillbaka med kakor, godis och läsk. det är gött att vara sjuk bortsett ifrån att man är så himla trött att man inte göra nånting och smärtan, usch. ligger nerbäddad i soffan med täcke och kollar på "I didn't know I was pregnant" på TLC. mamma, kom hit nudåååå..

Av Jonnah Nilsson - 18 september 2012 13:05

är klar hos tandläkarn nu, han käkade bara upp min arm. väntar på att mamma och storasyster ska komma och hämta mej så vi kan åka på sjukhuset på ultraljud (syrrans asså). kommer nog bli ganska roligt eftersom jag längtar mer än allting tills den lilla parveln kommer. inte så långt alls kvar, i slutet på oktober så föds lilla zoey, min systerdotter.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards