jonnahnilsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jonnah Nilsson - 10 september 2012 12:45

sitter på en bänk nånstans på skolan och väntar på att SOn ska börja. mår inte bra alls idag känner jag, min hjärna spelar flashbacks för mej. har fruktansvärt ont i halsen också, men vad gör det när man åker hem på onsdag?! så jävla härligt!

Av Jonnah Nilsson - 10 september 2012 10:35

sitter på en bänk nånstans på skolan och väntar på att SOn ska börja. mår inte bra alls idag känner jag, min hjärna spelar flashbacks för mej. har fruktansvärt ont i halsen också, men vad gör det när man åker hem på onsdag?! så jävla härligt!

Av Jonnah Nilsson - 9 september 2012 18:43

sitter på bussen ner mot stan, ska käka pizza med Lisabeth, Celine, Karl och Filip, kommer bli riktigt kul när hela gänget är samlat, gott också haha ;) senare åker Filip hem med mej och vi slänger väl på en film och myser. helgen har sprungit iväg så himla fort, no me gusta :( endå har vi ett rätt så chill schema men sen tältningen så har mitt hat till skolan blivit ännu starkare, nu vill jag istället för att bara jag vill döda lärarna vill jag döda alla som jag ser på skolan. tummen upp för att bränna upp skolan! ? jag gjorde en tummen upp gubbe, iPhone smileys ni vet, men det blir bra ett frågetecken dock men ni fattar..

Av Jonnah Nilsson - 8 september 2012 14:39

kör väl några frågor då, var längesen nu.
Ditt fullständiga namn? Jonnah Eva Christina Nilsson
Hur Lång är du? 1,62
Ögonfärg? klarblå
Spelar du något instrument? piano, gitarr
Dina första tankar när du vaknar? den som väckte mej nu ska dö.
Vart befinner du dig just nu? vardagsrummet och kollar på film med Martin och Ludde.
Biter du på naglarna? ja, en riktigt dålig vana.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta spets.
Har du några husdjur? två katter.
Är du singel? nejnej, är tillsammans med världens bästa.
Vem är snyggasst? Filip :')
Vem vet mest om dig? Linus heimdal
Vad vill du ha just nu? värme
Rädd för? mörker (finns väldigt stora anledningar till det)
Din första riktiga kärlek? oliver
McDonalds eller Burgerking? kan inte välja..
Sjunger du? älskar det mer än allt annat
Vad har du för skostorlek? 37/38
Vill du gifta dig? ja, har typ planerat hela mitt bröllop redan..
Kommer du överens med dina föräldrar? inte riktigt..
din hårfärg? blond just nu, snart brunt med svart dip dye
Vad ska du göra i morgon? dö
 Skor du hade på dig idag? Klackskor
Vad sover du i? trosor
Snygg färg? rosa, svart, turkos
Favoritårstid? Sommar!
Favoritmat och dryck? ingen aning..
Hur svarar du i telefonen hemma? beror på vem det är som ringer..
Vad är du sugen på nu? cola
Hur svarar du i mobilen? om det är Celine så svarar jag hej bacon..
Sov du ensam inatt? nä, soc med Filip :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? låg död i min säng, vilket i mitt fall är att sova..
Vad var det senaste någon sa till dig? vill du ha hamburgare?
Druckit idag? saft :p
Vad är det för väder hos dig nu? blåsigt..
Godaste glassmaken? hallon sorbèt!
Drömmer du mardrömmar? i princip varje natt om mitt förflutna.
Favoritklädsel? vet inte
 Favorit godis? Sura och chocklad
Hur många kuddar sover du med? helst hur många somhelst
Längtar du mest efter just nu? FILIP
Vem har vart din räddning idag? ingen, har inte behövt nån..
Vad luktar det nu om du sniffar lite? axe
Saknar du någon just nu? Filip :(
Vill du ha barn? ja, älskar små skitungar :')
Är det någonting som är stressigt? nä
Längtar du till din nästa födelsedag? nä
Är du blyg? nä
Vad gör du just nu? Svarar på de här frågorna?
Tycker du att du har fin dialekt? när jag är i Stockholm för då slår jag över till stockholmska
Tycker du om snö? Hatar skiten
Vad gör du om 10 minuter? kollar på tv
Hur mår du nu? fryser
Vad är din önskan just nu? att bli varm och ha Filip här..
Har du något speciellt citat? typ
Vad lever du på? Jorden..?
Vad gör du om 5 år? inte fan vet jag
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? alla människor som har hjälpt mej i mitt liv, ni vet vilka ni är och jag älskar er så hiiiimla mycket ska ni veta!

Av Jonnah Nilsson - 4 september 2012 17:20

gick hem lite tidigare från skolan idag, mensvärken gjorde slut på mej. kändes som att nån hade tryckt in en fet jävla pinne igenom navel på mej och slet ut mina inälvor och samtidigt slog på min ryggrad. ifall ni ville veta liksom. snart kommer Filip och myser med mej, han ska få massera min rygg ifrån den stunden han kommer hit tills han åker hem :')
fullt normal, tack jag vet.

Av Jonnah Nilsson - 4 september 2012 17:20

gick hem lite tidigare från skolan idag, mensvärken gjorde slut på mej. kändes som att nån hade tryckt in en fet jävla pinne igenom navel på mej och slet ut mina inälvor och samtidigt slog på min ryggrad. ifall ni ville veta liksom. snart kommer Filip och myser med mej, han ska få massera min rygg ifrån den stunden han kommer hit tills han åker hem :')
fullt normal, tack jag vet.

Av Jonnah Nilsson - 3 september 2012 09:43

sitter på skolan och om fem minuter har jag matte, fml. inatt sov Filip hos mej så han skjutsade mej till skolan idag, så jag behövde inte kliva upp super tidigt. har hur ont i halsen somhelst, bara svider och djävulskap döööö halsont döööööö!

Av Jonnah Nilsson - 2 september 2012 20:01

sitter just nu på en gunga utanför och väntar på att hammed ska komma tillbaka. har nyss åkt moppe med Filip från rödön till stan, tog tre år. ska snart dra bort till park igen och träffa benne, Karl, Filip, Linnea och tone. har haft en grym helg, men konstigt nog är jag inte sur över att skolan börjar imorgon, har börjat jobba riktigt nu och ta hand om mina betyg och då blir det så himla mycket lättare att gå till skolan då. nu kommer hammed så ska dra nu, pusshej.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards