jonnahnilsson

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Jonnah Nilsson - 10 juni 2012 14:36

som ni har märkt har jag tagit en rätt så lång bloggpaus rätt så så länge.

jag har helt enkelt inte haft någon lust alls, det har varit så mycket runt omkring och allt så jag har inte orkat. nu ska jag börja ta tag i bloggen igen, ska fixa headern, bakrunden och sånt där. det kan ta ett tag men jag ska skynda mej för jag vill få det klart och bloggen ser mycket trevligare ut när den är fixad eller hur? igår så for jag, filip & linus in till stan eftersom filip och linus ska sommarjobba på en stor jävla fet hoppborg, jag skojar inte, den är större än afrika. men såklart började det hagla, snöregna så dom var tvungen att ta ner allting, sen gick vi på donken och träffade maria, asta, andré, karl & jesper. har även flyttat nu så jag håller på att stöka och böka med det, så jag bloggar senare!

      

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards