jonnahnilsson

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Jonnah Nilsson - 16 juni 2012 14:15

sitter just nu och pratar i telefjunken med celine, blir att åka till henne senare idag.

just nu är jag i krokom och väntar på att himmelen ska falla ner känns det som..filip åkte på konfaläger imorse och ska vara borta i en vecka :( dom som får rädda mej ifrån längtan efter honom blir lisabeth och celine, kommer vara beroende av dom hela veckan kan jag säga redan nu. igår fick jag sommarlov, underbart skönt att kunna andas utan att känna lukten av läxor i en bunt brevid sig. fick också en röd ros av filip, vilket jag tyckte var sjukt gulligt. vänta bara tills du fyller år älskling, du kommer hata mej, du kommer mörda mej, du kommer älska mej mest av allt, haha. vill verkligen berätta för er men det kan jag inte tyvärr, ni får vänta tills den sista juli ;) nu ska jag packa ihop lite saker och sen ta bussen till stan och träffa celine, kommer förmodligen inte kunna blogga hemma hos henne, men jag kan försöka :)

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards