jonnahnilsson

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Jonnah Nilsson - 7 november 2013 21:02




           

Hej! Tänkte tipsa om hemsidan bubbleroom som många nog vet vad det är! För er som inte vet så är det en superbra hemsida med kläder och skor för alla smaker och priser, jag har själv beställt massor därifrån, bland annat min blåa vinterjacka. Den är suuuupervarm och jag älskar den! För er som inte har varit in och kollat tycker jag att ni borde göra det direkt, dom har som sagt super fina kläder! Jag själv har tänkt att jag ska sätta mig och kika lite och som vanligt så kommer kundvagnen bli rätt så full rätt så fort, haha! Önskar att jag vore miljonär alltså! 


Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån deras hemsida och visa mina favoriter just nu, dock är det 2 klänningar som jag är helt kär i, men det är ju liiiiite fel årstid för det just nu.. jaja, jag får hoppas att dom inte är slut i lager tills det börjar bli varmare (det är inte ens snö på backen än, haha) så jag kan klicka hem dom då! Det skulle vara jättekul ifall ni kommenterar ifall ni beställer något, så får jag se hur många det är som håller med mig! På min vinterjacka har det lossnat en tråd, och jag var haft den i ett år.. Super kvalité! 


Länk till hemsidan: http://www.bubbleroom.se

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards