jonnahnilsson

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Jonnah Nilsson - 26 november 2013 22:38

Hej! Som ni förmodligen inte vet så har min mamma problem med sina leder och muskler, hon har fruuuktansvärt ont i armbågarna. Hon brukar smörja på med en salva som heter Muscle Liniment ifrån c/o GERD. Och den hjälper faktiskt! Syftet med salvan är att mjuka upp trötta och stela muskler och används vid muskelvärk. Har ni själv samma problem tycker jag defenitivt att ni ska pröva, för det är så hemskt att ha ont i muskler! Salvan kan även användas mot träningsvärk, alltså om du får massage med massageolja så ska du lägga på den här salvan sist! Ifall ni fattar vad jag menar? Jag har personligen använt den när jag har haft träningsvärk och den är super bra att smörja på. Jag som gymmar och dansar så pass ofta får träningsvärk om jag bara hoppar över en träning, vilket tyvärr händer rätt så ofta..


Dessutom har själv sidan jättemånga suuuuper bra grejer! Jag kommer köpa massor av julklappar därifrån, till mamma, syster, storebröderna! Finns för alla, det kan jag garantera. Det är även super billigt och fri frakt över 300 kronor. Eller var det 400 kronor? Jaja, nåt av det i alla fall, haha! Besök hemsidan direkt här nedan för:

 http://shop.careofgerd.com/sv/

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards