jonnahnilsson

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Jonnah Nilsson - 8 november 2013 13:15

Jag är en sån som börjar handla julklappar i April. Jag älskar att köpa presenter, älskar! Så nu har jag spanat runt på en present till lilla Zoey. Jag har så svårt att bestämma mig, för det finns så mycket som är så gulligt så härtat smälter, och man kan ju inte köpa allt. Självklart ska jag köpa Babblarna böcker som Zoey är helt såld på (Det är figurer som sjunger på youtube) men jag vill ha nå mer. Jag funderar på att köpa en hello kitty lampa, för att den var så otroligt söt. Jag googlade igår på barnhemsidor och hittade den här: http://barnrummet.se. Det var den absolut bästa hemsidan som jag hittade, finns i princip allt. Det finns från barnsängar till leksaker. Så tänkte tipsa om den hemsidan om ni har några små kusiner, småsyskon eller tillochmed egna barn! Hoppas ni hittar något, ni får ha det så bara så länge!

 

Av Jonnah Nilsson - 8 november 2013 10:45

Hej! Eller godmorgon rättare sagt..


Jag har precis duschat och käkat frukost, så nu sitter jag och bloggar och ska snart ta bussen till stan. Väl inne på stan ska jag gymma. äta middag och gå på bio med papi. Jag har prao den här veckan, men idag fanns det ingenting som jag kunde göra så jag har en ledig dag idag! Otroligt skönt! Men nu ska jag sminka mig så jag får blogga senare!

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards