jonnahnilsson

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 19:08

 

       

Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek.

Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 17:11

är hemma, bloggade inte igår men förklarning kommer!

igår bloggade jag inte för att jag var på stan med karl, lisabeth, celine & vi hade en grym dag/kväll!

först var vi på donken i 3 timmar, HAHA, sen drog vi till bt och träffade anton men sen skulle anton, celine & karl hem så då vart jag och lisabeth ensam. vi drog på daffy's och köpte kebab, vi delade på en halva på två stycken, andra halvan hamnade på golvet..aja, sen drog vi hem till karl och var där till tio tror jag. skoldagen idag sög daseeeee, mer än vanligt. sen efter skolan skulle jag äääääääääntligen hämta ut mina converse MEN DÅ BEHÖVDE JAG JU PAPPAS LEGITIMATION SÅ DET SKET JU SIG! SÅ JAG SKA STYCKA MIN PAPPA MED EN SKED, UNGEFÄR SÅ FÖRBANNAD ÄR JAG! aa, det var typ det. ska färga håret idag också! blont! :D inte till min naturliga hårfärg though för min naturliga är platinablond så det är inte ens ett alternativ..men jaja, lägger upp en bild senare! later!

 

when people ask me if I still have feelings for you,

I wish I could look inte their eyes and say

"you mean the dickhead who broke my heart one to many times?

yeah, I am so over him."

Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 14:29

slutar exakt om 6 minuter! bara så ni vet liksom..

bloggar direkt när jag kommer hem för nu kommer läraren. hörs!


Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 14:29

slutar exakt om 6 minuter! bara så ni vet liksom..

bloggar direkt när jag kommer hem för nu kommer läraren. hörs!


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards