jonnahnilsson

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 22 maj 2012 19:15

har kommit hem nu ifrån stan med filip.

eftersom han går på nyheden och slutar 3 typ varje dag så är han i stan vid 4 vilket suger :( iaf typ direkt gick vi till z-trafikskola för att han hade teori i en och en halvtimme. så jävla drygt för jag satt utanför och vänta, men det var ju mitt eget val, inte konstigt att jag somnade..sen kom fia och hämtade oss så åkte vi på max och käka, känner mej lagomt svull just nu..

 

Av Jonnah Nilsson - 22 maj 2012 14:06

sitter i datasalen med sara, tea & amanda.

vi har NO och världens dummaste vikarie, eller är det bara vi smo är bra på skådespel när vi säger att vi ska jobba?

dumfuck. vi sitter på hemsidan "pratameddatorn.net" världens lodis-sida men sjukt kul när man inte har nåt liv, speciellt med min och tea humor. idag efter skolan ska jag dra ner på stan och träffa älsklingen, efter det drar jag bara hem och lägger mej i soffan och sover. tror jag..

  

tidsfördriv^^

Ovido - Quiz & Flashcards