jonnahnilsson

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 20 maj 2012 21:00

 

mer kärlek än såhär blir väl endå svårt? :')

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek.

Av Jonnah Nilsson - 20 maj 2012 20:39

 

det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej igår..

planen var att jag, elias och filip skulle dra ner till valla och sen ta bussen hem. istället så drog vi & träffade andré, jesper, jennifer och lina. och jäääävlar, kul kväll! sen orkade jag inte dra hem så jag slagga hos filip inatt, i husvagnen, haha. när jag vaknade upp på morgonen såg jag ut som en femtedels hitler. fuck elias och filip när jag sover säger jag bara. sen drog elias hem ganska tidigt så jag och filip satte oss och kolla på film sen drog vi ner till valla och hade kul med lina. atm sitter jag hemma med mina sovande brorsor, heeeeelt foreveralone..så nu blir det att krypa ner under täcket, sätta på en film och sen fortsätta med headern, later!

Ovido - Quiz & Flashcards