jonnahnilsson

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 23 maj 2012 22:07

Jag
Namn - Jonnah Nilsson
Piercingar - 4 i öronen.
Tatueringar - inga.
Längd - 161, mobba inte.
Skostorlek - 37-38.
Hårfärg - blont.
Är du kär i någon - ja, galet kär.
Önskar du att du bodde någon annanstans - ohja!
Tänker du på självmord - det händer väl, men inte ofta alls längre.
Tycker andra att du är attraktiv - iiiingen aning.
Dricker du -
Använder du droger - nej.
Vilket shampoo använder du - tresemmé (stav)
Vilken parfym använder du - blladaljdalkjdl nånting.
Vad är du rädd för - mörkret och ensamhet.
Gillar du att tvätta - aldrig gjort.

Din första:
Operation: aldrig opererats.
Första piercingen: öronen.
Första priset: va?
Första sporten du började med: kommer inte ihåg.
Första husdjuret: katt.
Första semestern: jag vet inte.
Första konserten: iiiiiiiingen aning.

Just nu:
Äter du: inget.
Dricker du: inget.
Ska du: ringa filip.
Lyssnar du på: inget.
Väntar du på: att sluta vara en nolifer..
Tittar du på: big brother
Har på du på dig: onepiece, underkläder.

Din framtid:
Barn: 2 flickor och en pojke typ :p
Giftemål: filip. föralltid.
Karriär: rik som fan! :D

Har du någonsin:
Kysst en främling: ja.
Tappat bort glasögon/linser: använder inget dera.
Brutit ett ben: japp, ryggen.
Rymt hemifrån: ja.
Röntgats: ryggen.
Gråtit när någon dött: ja.
Ljugit för någon: ja.
Varit i slagsmål: ja.
Blivit arresterad: nej.

Tror du på:
Gud: vet inte.
Mirakel: ja.
Aliens: ja, jag lever med min familj dagligen.
Magi: jag kan trolla bort min IQ..
Himlen: ser den liksom ovanför mej, men aa
Tomten: nej.
Änglar: nej.

Senaste:
Film du hyrde: kommer verkligen inte ihåg.
Film du köpte: köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: fronda - underbar.
Låten du hade på hjärnan: ingen.
Personen du ringde: älskling<3
Program du tittade på: 2 and a half men.
Person som du tänkte på: filip.

.Favorit:
Mat: tycker inte om mat.
Låt: olika, varierar beroende på vilket humör jag är på.
Sak att göra:  jävligt mycket filip nu men träffa filip :D
Dryck: cola, lätt!
Bil: umm..väldigt svårt att vlja mellan alla.
Gånger ditt hjärta brustit: 4 gånger för mycket.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet jag inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med: dom som går i min klass.
Ärr du har på kroppen: ett på axeln och ett litet på ryggen.
 
Senaste:
Tidning du läste: vogue.
Personen du fick mail av: kollar aldrig min mail.
Personen du fick brev av: ingen aning.
Personen du fick sms av: nikita
Saken du köpte: godiiiiiiis

Övrigt:
Vad har du gjort idag: solat, solat, solat, skola.
Var det kul: ja, ja, ja och nej.
Hur tidigt stiger du upp: 06.45 tidigast.
Gillar du att slåss: med nån jag hatar, ja.
Vad ska du göra ikväll: sova.
Är du seriös: beror på vilka jag är med och vilket humör jag är på.
Var har du ont: ryggen (skadan) och nacken typ.
Använder du hårspray: nej.
Kan du stå på händer: om jag vill bryta nacken så.
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN
Salt eller socker: socker :D
Gillar du ketchup: nja.
Är du glad nu:  japp, super.
Var du glad igår: ett tag.
Känner du nån som jobbar på sjukhus:ja.
Stockholm är: en underbar stad som alltid har en ator plats mitt hjärta.
Kan du sjunga: folk säger att jag är bra, men jag vet faktiskt inte.
Mer värt än guld: filip.
Spaghetti eller makaroner: smakar ju likadant..
Ett land jag helst vill besöka: USA, japan och thailand.
Ska bli skoj: slippa skolan.
Ska inte bli skoj: skola.
Sparar till: kan inte spara.
 

Av Jonnah Nilsson - 23 maj 2012 21:23

har inte orkat blogga idag pågrund av värmen, så jävla skönt!

efter skolan gick jag hem och satte mej på balkongen och solade i ungefär 2-3 timmar. snackade med filip under hela tiden också. sen träffade jag nikita och vi la oss och sola i solen som försvann..det ska iaf bli samma väder hela veckan så det blir fett med najs. imorn ska jag kanske åka till filip, får se hur det blir. men nu ska jag ta en dusch och sen fortsätta snacka med filip, hörs!

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards