jonnahnilsson

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Jonnah Nilsson - 12 april 2013 23:11

Just nu sitter jag på film kvällen hemma hos Robin. Det blev en nördkväll för vi har star wars - maraton, haha. Vi tog en paus och fixade ihop madrasser osv, så tror inte att det blir någon mer film nu, grabbarna kollar Facebook och lyssnar på musik, medans jag och Johanna sitter och kollar på, borde vara tvärtom?!

Av Jonnah Nilsson - 12 april 2013 14:37

Har verkligen tagit lång tid på mej att fixa bloggen. Sen i december ungefär, vilket nästan är ett halvår. Jag satt på skolan idag och tänkte på att jag så himla gärna ville fortsätta blogga igen, så jag har suttit vid datorn ni sen klockan 12.00 då jag kom hem ifrån skolan, och bloggen ser fortfarande ut som en soppåse. Ska försöka fixa till det.


Ikväll blir det filmkväll hemma hos Robin med Johanna, Filip och William, kanske någon fler, så jag lär väl slänga iväg ett inlägg. Jättemycket har hänt under tiden jag inte har bloggat. Zoey, syrrans dotter blir 6 månader imorgon, jezuz, helt sjukt. Jag och Filip har varit tillsammans i ett år om 28 dagar, satan vad tiden går fort. Den 23 till 26 maj ska jag till Göteborg, och onsdagen efter det ska jag till stockholm, ganska najs. Känner att livet rullar på nu när jag har planerat så mycket resor och skolan går bra. Resorna är väl som en "belöning" för hur hårt jag har slitit och jobbat på vårterminen. Det syns verkligen i betygen! Det är snart sommar!  Jag kan knappt tro det, jag som hatar kyla och vintern. Nu är det ljust till halv nio på kvällen, snön smälter bort och solen skiner konstant. Den här härliga vårluften är så härlig att andas in efter en låååång vinter. 


Funderar på att börja videoblogga då och då. Och som ett första videoklipp tänkte jag att ni kunde ställa frågor till mej som filip ska svara på om mej, eller bara vanliga frågor, ni väljer själv!



Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards