jonnahnilsson

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Jonnah Nilsson - 18 april 2013 20:41

Dom här apparna är förmodligen dom bästa jag har laddat ner! Det är 10 olika övningar, och man får välja ifall man vill träna i 5 minuter, 7,5 minuter eller tio minuter. Om man inte tränar regelbundet innan är det smart är att börja på 5 minuter, och sen trappa upp, kroppen vänjer sig lättare då och sliter inte på kroppen, så träningsvärken blir inte lika illa. Jag har använt apparna varje dag sen julafton ungefär. Jag har dom på iPaden, och den har jag med mej i princip hela tiden. Det funkar och visar resultat efter hur mycket man tränar, som med allt. Tycker ni borde prova på, inte för att få en snygg kropp utan för att må bra, det gör jag!

Av Jonnah Nilsson - 18 april 2013 18:39

           

Av Jonnah Nilsson - 18 april 2013 13:32

Jag sitter och vilar lite i soffan just nu, har städat med mamma och Linn ett tag nu för vi har köpt en ny diskmaskin som dom ska installera idag. Senare kanske Linus kommer förbi, han har varit på trafikskolan hela dagen och vill ha nån att vara med efteråt och jag vill helst inte åka ner på stan i det här vädret, speciellt inte när jag är så förkyld som jag är. Nu ska jag återgå till att städa men jag hör av mej!

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards