jonnahnilsson

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Jonnah Nilsson - 15 april 2013 23:52

Ligger och försöker sova, men kan inte, så tänkte slänga in ett litet blogginlägg.
Min dag har varit ganska lugn, har bara tagit det lugnt och sovit en liten stund. Sen gick jag ut med syrran och gick i det här finfina vädret, men även fast det var så varmt och härligt med frisk luft blev det värre när jag kom in, med förskylningen alltså. Tyvärr blir jag nog hemma imorgon också, hade hoppats på att gå och vara frisk menmen.. Ligger och myser brevid jordens gosigaste bebis, hon sover så sött så. Börjar äntligen bli riktigt trött nu, så ska försöka sova nu, om min hals tillåter det..

Av Jonnah Nilsson - 15 april 2013 10:14

Mår lite bättre än vad jag gjorde igår, tack och lov, igår var verkligen ingen bra dag. Har fortfarande lite hosta och ont i halsen, men jag får se till att vila ordentligt så jag kan gå på skolan imorgon. 


Passa på att fråga på ask!

http://ask.fm/Jonnahnilsson



Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards