jonnahnilsson

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Jonnah Nilsson - 30 april 2013 13:16

Har rast nu och sen har jag engelska sen slutar jag. Då får jag skjuts av Tea och hennes cykel ner på stan, har lite saker att göra. Låter som en vuxen, haha. Sen går jag hem till Nikita, och sen gör jag hem, tänkte vara hurtig idag och gå hem istället för att ta bussen, haha "hurtig", vad är det med mej idag? Har beställt hem en hollister tröja och en parfym, längtar tills det kommer, så jag får lägga upp bilder då, dom kommer ta någon vecka eftersom det skickas ifrån UK. På tal om UK saknar jag Alice, kommer ni ihåg henne? Det är en kompis till mej ifrån London för er som är nya läsare.

Och juste, det är ju Valborg idag, vad händer då för er? Det är fortfarande lite oklart för mej, haha, är alltid i sista sekund med sånt här. Ska nog vara med Susanna, och isåfall ska vi vara i badhusparken tror jag med LS, Felicia, Silje mm. Nu börjar jag så ska gå iväg, hejdååå.

Av Jonnah Nilsson - 30 april 2013 11:07

Hungrar ihjäl

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards