jonnahnilsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 14:29

slutar exakt om 6 minuter! bara så ni vet liksom..

bloggar direkt när jag kommer hem för nu kommer läraren. hörs!


Av Jonnah Nilsson - 8 maj 2012 14:29

slutar exakt om 6 minuter! bara så ni vet liksom..

bloggar direkt när jag kommer hem för nu kommer läraren. hörs!


Av Jonnah Nilsson - 7 maj 2012 14:55

alla vet vem det är.

han.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.

Dag 25: Någon du var nära vän

Av Jonnah Nilsson - 6 maj 2012 20:02

shoo! åkte hem ifrån krokom med celine vid ett tiden idag, sen drog vi hem till celine och flummade som vanligt.

sen drog jag hem, illamående och yr som fan så jag la mej i sängen ett tag sen satte jag men i vardagsrummet med ludvig och kollade på film. nu planerar jag att dra ut och springa i det soliga vädret sen ta en varm dusch och sen sätta mej och blogga igen, om frågesaken och sånt där, vi hörs sen!

det var 1 år sen sist. nu är skiten tillbaka.

Av Jonnah Nilsson - 5 maj 2012 11:24

bloggen ligger nere på 0- nu känner jag, har totalt glömt bort den på grund av allt som har hänt den här veckan (inget negativt) men nu sitter jag i sängen med celine iaf, hon slaggade här inatt. igår så var jag på stan med amanda, filip och lina, vi hängde på bt..haha kul liv! sen när dom skulle dra vid 6 tiden så ringde jag celine så hon kom till stan, sen mötte vi yasse, benjamin och karl på donken. benjamin skulle hem rätt så fort så då gick vi till bt..igen..sen var vi där resten av dagen till kvart i 10 ungefär.  och duktigt som jag är var jag tvuuungen att klämma handen, ovanligt va? fast nä. nu ska vi käka pizza och när jag endå håller på bjuppar jag på bilderna från i torsdags!

             

mobba inte oss för våran enormt bra humor..

...

Av Jonnah Nilsson - 3 maj 2012 20:59

tjo! sitter atm hos carl med celine, lisabeth och patrik, vara så ni vet liksom!

aja, idag har jag bara hängt med stan, flummat sönder, rivit hela staden som jag sa igår att jag skulle..

men nu ska jag fortsättamysa ner mej i carls keps, seee yaaa! 

Av Jonnah Nilsson - 2 maj 2012 18:54

the bitch is back efter mini bloggpausen..

har haft världens sjukaste vecka, måndagen tänker jag inte ens berätta om, tisadagen spenderades på stan med nellie och celine, så jävla sjuk dag. hängde med några 95or som var oskuld, drack så jävla mycket energi dryck att vi blev hög, käka godis och förstörde halva stan. idag har det endå varit rätt så chill, har hängt med filip på stan och har haft allmänt kul, synd bara att det gick så jävla dåligt med kortet :') imorgon blir det staden med lisabeth och celine, tända eld på halva stan, yeeah! kommer ha en sån jävla fuckad vecka så det finns inte!:

måndag: valborg, no comments.

tisdag: bränna ner staden med celine och nellie.

onsdag: fet häng med världens skönaste filip.

torsdag: en kick ass dag på stan med lisabeth och celine.

fredag: slagga hos nellie med celine, yeeeeeeah!

helg: träffa linus.

bästa veckan någonsin.

nu blir det facebook och sen träna, bloggar mer ikvällish!

 


Ovido - Quiz & Flashcards