jonnahnilsson

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

24 frågor om mej själv

Av Jonnah Nilsson - 19 april 2013 13:09

1) Har du ett smeknamn? Min syster kallar mej för lillfisen
2)Vilket ämne är ditt favorit i skolan? Engelska
3)Favorit dricka? Cola, haha
4)Favoritlåt just nu? Passenger - Let Her Go
5)Vilka namn skulle du namnge dina barn? Vet faktiskt inte
6)Tränar/ sportar du? Jag dansar
7)Favoritbok? 14 år till salu
8)Favoritfärg? Mörkblå
9)Favoritdjur? Katt & pingvin
10)Favoritparfym? Elizabeth Arden
11)Favoritårstid? Sommar
12)Vilket program läste du under gymnasiet? Har inte hunnit dit än
13)Har du varit utomlands? Ja
14)Hur många språk talar du? Flytande, svenska och engelska.
15)Hur många syskon har du? 3 stycken
16)Favoritaffär? Hollister, Victorias secret, Newyorker, Forever 21 osv..
17)Favoritresturang? Vet inte
18)Tycker du om skolan? Nej
19)Favorit kanaler på youtube? Ingen
20)Favorit serie? Just nu: Bones
21)Favorit film? Vet inte
22)PC eller MAC? Mac
23)Vilken telefon använder du? iPhone såklart
24)Hur lång är du? 162, är kort

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2014 16:45

Har bytt blogg! Ni hittar mig på http://jonnanil.blogg.se/

Av Jonnah Nilsson - 15 december 2013 10:51


Hej! Har haft fullt upp i helgen. Jag är på Local Hero, det är typ en planeringshelg för cafégruppen. Vi planerar discon, resor, hur vi ska få ihop pengar till dom resorna och andra event. Det är kul, men jag behövde kliva upp rätt så tidigt imorse. ...

Av Jonnah Nilsson - 9 december 2013 13:39

Hej! Danshowen i helgen ÄGDE, fyfan vad kul det var. Längtar som satan till nästa termin! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder här ifrån showen men mamsen glömde att ta bilder, haha. Nu har jag NO sen slutar jag för idag! Ha det så bra! [Bild]...

Av Jonnah Nilsson - 7 december 2013 16:37


Hej! Just nu sitter jag, Isabelle och Sophia och taggar till tusen inför dansshowen. En och en halv timme kvar.. Hör av mig senare och berättar hur det gick, imorgon kväll får ni bilder också! kursiv text ...

Av Jonnah Nilsson - 6 december 2013 11:33


Hej! Jag har NO nu och får massage av bästa Carro! Superskönt faktiskt, haha. Jag har snart lunch och sen är det en lektion till och sen är det slut på skola för den här veckan! Efter skolan ska jag gymma och klockan 5 vidare på danspass! Vi h...

Ovido - Quiz & Flashcards