jonnahnilsson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 7 mars 2012 18:00

sommar stugan, stockholms skärgård, med oliver, 2011, SAKNA!

Dag 5: En bild på en tid du saknar
Dag 6: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek.
Dag 12: En bild som får dig att le
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

 
Av Jonnah Nilsson - 7 mars 2012 17:27

förlåt för sääämst uppdatering under dom senaste dagarna, men jag har haft fullt upp och farit hit och dit. ska försöka bättra mej men nu under sportlovet kommer det inte bli så mycket uppdateringar. iaf så har sportlovet varit rätt så najs, hitills. på fredag är det min dag, kanske låter lite konsgt men det finns inget jag hatar mer än min födelsedag och julafton. vet inte riktigt vad jag ska blogga om, fick hjärnsläpp, så jag återkommer när jag får tid, ni får en bild istället, hööööööööööööööörs!

 

If you ever leave me, baby,

Leave som morphine at my door.

Cause it would take a whole lot

Of medication, to realize what

We used to have, we don't have

It anymore. There's no religion

That could save me, no matter

How long my knees are on the floor.

Cause there'll be no sunlight If I lose

you, baby. There'll be no clear

skies If i lose you, baby. Just like

the clouds my eyes will do the same,

If you walk away, everyday It will rain.


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards