jonnahnilsson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 23 mars 2012 08:40

befinner mej just nu i ett grupprum med misen!

har ämnesdag, så jag och misen sitter ju i ett grupprum, jag vid en dator och hon vid mobilen. eftersom skolan har bannat youtube så är vi inne på grooveshark, HAHA, skolan suger så hårt! ah, men nu ska vi fortsätta att inte jobba, hööööööörs!

Av Jonnah Nilsson - 23 mars 2012 07:30

du & din vän!
vilka är ni?
namn: jonnah, celine
ålder/-rar: olika åldrar
bostad: östersund

hur...
träffades ni? genom vänner några gånger
länge har ni känt varann? sommras
lika är ni? inte lika alls, bara humorn :D
allmänt bra är ni? helt enkelt bäst
länge kan ni vara ifrån varann? inte speciellt länge alls!
svarar ni i telefon? - HAHAHA, åh gud..
länge brukar in prata i telefon? flera timmar
bra kommer ni överrens? brabra, supersuperuberbra!

vad...
brukar ni göra tillsammans? nästan allt
är er favoriträtt? ja, hur var det nu, min goda kladdkaka kanske? HAHA.
har ni gemensamt? HUMORN

har...
ni varit utomlands tillsammans? nej, men det ska vi ändra på!
ni festat tillsammans? jorå :D
ni tältat tillsammans? haha, nejnej
ni rökt tillsammans? ja
ni dejtat samma kille? nejnej, vi har helt olika smaker :p

när...
pratade ni senast? max en timme sen
pratade ni senast i telefon? fortfarande max en timme sen..
åt ni tillsammans senast? tisdags
ska ni träffas nästa gång? imorn

vem...
av er har snyggast rumpa? haha, inte vet jag
har lättast att få killar? jag..(.................................)
är kvinnligast? båda är väl lika kvinnliga haha
är ordentligast? INTE ÄR DET JAG IAF!
är längst? jag *STOLT*

är kortast? - hon, obviously..

personligt meddelande:

celine, du är världens bästa polare, puss, älskar dej!

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards