jonnahnilsson

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 21:14

ville bara meddela att lilla jag är så extremt skillad att jag kan stuka foten och slå ut en tand på samma gång! fast med tanden var det ingen stor grej eftersom det var den ENDA, ENDA tanden som jag inte hade tappat/slagit ut..sjukt tur ju! min header verkar aldrig vilja bli klar, men jag jobbar på den så bloggen är under renovering som ni kan se på headern som tog 3 minuter att göra..haha! men jag ska skynda på mej, för jag vill få klart den så snart som möjligt. nu blire south park och sen big brother, hörs!


http://rebbanpersson.bloggplatsen.se

gjorde ett länkbyte med nån random,

så checka hennes blogg!

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 18:46

               

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 16:38

har snackat tele med celine ett tag, var sjukt skönt att få snacka med någon som förstår och verkligen bryr sig, tack. hon kommer kanske hit ikväll så vi kan snacka lite mer. chattar också med anton om samma sak, och han förstår men också, och vad jag menar och jag har fått ganska mycket åsikter från bådas håll så det blir lättare att veta vad jag ska göra, tack så mycket, älskar er.♥ nu tänkte jag fixa lite till med header och förhoppnings vis blir den klar idag/ikväll..

 

det suger att man inte kan prata med

personen man älskar.


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards