jonnahnilsson

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 15 mars 2012 22:17

misen, du är sjukt underbar! älskar våra små bråk vi brukar ha, vi beter oss alltid som småbarn, men det är lika roligt varje gång. tycker inte om att vi inte sitter brevid varandra längre, våran humor är ju så grym, helt unik, precis som du. det finns verkligen ingen annan som du, du har allt det där som en vän ska. du rättar mej när jag gör fel, skrattar med mej när vi skämtar, tar hand om mej när jag mår dåligt eller gråter. du ger mej alltid hopp och får mej alltid på bra humör, verkligen alltid. jag finns alltid vid din sida och backar alltid din rygg, det är bara att vända dej om så ser du att jag finns där. jag är så glad över att jag har träffat dej och jag är sjukt stolt över att vara din vän. vet du en sak? jag älskar dej, jasmine lundqvist!

 

du är så fin misen, hjärta.

Av Jonnah Nilsson - 15 mars 2012 18:15

har inte bloggat på hela dagen, sorry. men jag var med elias direkt när jag kom hem och sen drog jag ut så jag bloggar nu istället, meddelar att jag lever liksom. just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och facebookar somvanligt, har jättetråkigt och det finns absolut inget att göra. imorn är jag ledig från skolan eftersom jag ska på begravning, går seriöst hellre på begravning än har friluftsdag på skolan. FUCK it. men aja, nu måste jag sätta mej och jobba lite, kände att jag låg lite efter i skolan så jag tog hem och plugga, vill få så bra betyg jag kan få ju..

 

den nedersta är fan jag när jag är hemma hos celine eller tvärtom.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards