jonnahnilsson

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 13 mars 2012 22:18

gjorde nån facebook sakemojs: "dom 10 första som gillar, ska jag skriva om på bloggen!" så här kommer det:


Jesper Larsson: en fin kille som jag inte känner..:/


Sanna Johnson: en söt tjej & snäll tjej som jag brukade chatta med rätt ofta förut! :)


Josefine Nilsson: fin tjej, som jag inte känner, tyvärr, men det kan vi väl ändra på? :)


Hanna Engström: sjukt söt, fin tjej! går på samma skola som mej, brukar nästan se dej varje dag :)


Felicia Edholm: enormt vacker brud! säkert snäll också, skulle gärna vilja lära känna dej lite bättre?


Celine Amnell: du är min söta lilla svamp, du får mej alltid på bra humör & finns alltid där för mej, du vet nästan allt om mej, och jag nästan allt om dej. trots att vi bara lärde känna varandra i sommras så känns det som en hel livsid! älskar dej gumman, och finns alltid här för dej 24/7, och det vet du.


Nikita Löfgren: du är en tjej som går i min klashttp://admin.bloggplatsen.se/blogga/inlagg/skapa-inlagg/typ-text/kontrollsumma-297fe9204bf08e78cbc407151624a21b/s, jag kan verkligen prata med dej om exakt allt. du är enormt söt, snäll, rolig & helt enkelt underbar, puss.


Arjeta Zeka: zekaaaaaaaa, du är en tuff brud som jag brukar hänga med på lunchrasterna, saknar dej redan, men vi träffas ju imorn!


Elias Mattsson: älskling, det finns inte ord till att beskriva dej. du är helt underbar och jag älskar dej mer än vad jag någonsin har älskat någon annan. du är mitt allt, precis allt. det finns ingen som är lika perfekt som du är, jag hoppas att jag aldrig någonsin förlorar dej igen, dom fyra månaderna var dom svåraste och mest outhärdligaste månaderna i mitt liv. elias, jag älskar dej.


Clara Martinsson: clara, du är en väldigt söt tjej. jag tror jag har chattat med dej nån gång, men jag är inte riktigt säker, vill gärna lära känna dej!


så, då var det klart. just nu sitter jag och smsar med elias, vi ska förmodligen träffas imorn - hoppas jag. snart ska jag dejta sängen men först kolla på nån film att somna till, hörs!


Av Jonnah Nilsson - 13 mars 2012 19:17

kom hem från stan typ nyss. fick med mej en massa saker hem, orkar inte ta bild nu, kanske gör det sen.

eftersom jag inte kunde träffa elias idag så hade jag en liten dag with ma guuurls och snackade om allt möjligt. grattis till celines mamma elin som fyller år idag! är verkligen nöjd med det jag har köpt! längtar som en galning tillbaka till jullovet! hade världens underbaraste vecka med världens underbaraste folk. som jag sa så spenderade jag absolut inte jullovet hemma, åt stockholms hållet om ni kommer ihåg det. har nog aldrig köpt så mycket saker i mitt liv som då, dröm, jullovet. just nu sitter jag och lyssnar på Ison & Fille & käkar sura sura kulor, om ni vet vad det är :D

 

OMNOMNOMNOMNOM!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards