jonnahnilsson

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 14 mars 2012 21:48

hallå där! som ni ser så har jag ändrat min header, IGEN, men det var för att den andra såg det ut som att jag hade bruna ögon, vilket jag inte har, blev nåt fel med bloggplatsen tror jag. dessutom hade jag tråkit och behövde något att göra, men den ser kanske lite slarvig ut för mitt tålamod tog slut, haha. som ni har märkt själv har jag haft ganska dålig bloggning under dom här två dagarna, ska försöka ändra på det, men ibland har jag inget att blogga om, eller så är jag för trött och somnar på soffan det första jag gör när jag kommer hem, haha. har snackat med elias exaaaaaaaaaaaaaaaakt hela dan, sen vi kom hem från skolan till typ sju-tiden, underbart att höra min älsklings röst, det bästa är att jag aldrig blir trött på att höra den, eller trött på honom. bara mer och mer kär för varje dag som går. näjmen, nu ska jag ta en snabbdusch sen mysa mej ner i min nya morgonrock, haha, har alltid hatat morgonrock, pyjamas och sådär, men min jävla morgonrock är fan härlig!

 

händer mej varje jävla dag.

Av Jonnah Nilsson - 14 mars 2012 15:00

nästan nyss kommit hem ifrån skolan, vi fick sluta 20 minuter tidigare idag eftersom vi bara hade H-tid, vilket suger.

hade HK idag också, inte speciellt rolig eftersom vi bara gjorde fruktsallad..sen har det inte hänt nåt speciellt, halkade det första jag gjorde idag när jag var sen til lektionen, men det var lungt eftersom alla i klassen känner mej och min klumpighet! nu funderar jag på att sätta på nån film och slagga en stund, hörs!

2 bilder från idag:

 

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards