jonnahnilsson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

childhood is like being drunk. everyone remembers what you did, except you.

Av Jonnah Nilsson - 31 mars 2012 13:11

vaknade alldeles för tidigt idag av att en ubersupersnygg kille väckte mej och sa att det var dags att stiga upp, och nej, det var faktiskt inte elias..men älskling du vet att jag tycker du är snyggast! idag är jag ovanligt glad, man har dåliga dagar och bra dagar, men den här dagen är förjävla bra, kan det vara för att jag har fått tillbaka min röda babe? whoop whoop, det är det ju! har nyss fått min 4-hjuling tillbaka, så jag är världens lyckligaste tjej. förra sommaren så gjorde jag sönder stötdämparna i ett hopp pch avgasröret när jag körde för fort, en riktig fartdåre och idiot är jag! så idag blir det en massa 4-hjuling, hopp och skit och sen kanske en tur in till krokom för att köpa godis eller träffa lite gott folk, förmodligen så åker jag inte dit det blir isf senare! atm så roar jag mej med at lyssna på adele och hennes skiva "21", underbar röst har hon! somvanligt sitter jag och sjunger med, folk säger att jag är bra på att sjunga men jag är då fan ingenting mot henne! jag vet att du läser min blogg joel, och jag tycker att du kan ta och bli frisk nu, för jag saknar dej storebror! hellre att jag är sjuk länge än att du är, för jag hinner ta igen eftersom jag har 5-6 år kvar i skolan och du har bara 2. det är viktigt att du får bra betyg och går på lektionerna som du inte gjorde i 9an, som tur så har du bättrat dej och går på varje lektion. du är smartare än du tror, riktigt smart och jag vet att du kan klara det, get well soon. tycker du kan sätta dej på bussen och komma hit, jag hämtar dej gärna med 4-hjuling i krokom, komsikomsi! nejmen, nu blir det 4-hjuling och mer glatt humör, till alla er som försöker krossa mej, ta er hårt i röven för idag är jag glad, kom tillbaka imorgon istället! och nu kom världens bästa jonte, med en godispåse till mej, ÅHHHHHHHHH, yumyumyumyum!

 

some say I'll be better without you,

but they don't know you like I do,

or at least the sides I thought I knew.

I don't know why I am scared, I've been

here so many times before.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2014 16:45

Har bytt blogg! Ni hittar mig på http://jonnanil.blogg.se/

Av Jonnah Nilsson - 15 december 2013 10:51


Hej! Har haft fullt upp i helgen. Jag är på Local Hero, det är typ en planeringshelg för cafégruppen. Vi planerar discon, resor, hur vi ska få ihop pengar till dom resorna och andra event. Det är kul, men jag behövde kliva upp rätt så tidigt imorse. ...

Av Jonnah Nilsson - 9 december 2013 13:39

Hej! Danshowen i helgen ÄGDE, fyfan vad kul det var. Längtar som satan till nästa termin! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder här ifrån showen men mamsen glömde att ta bilder, haha. Nu har jag NO sen slutar jag för idag! Ha det så bra! [Bild]...

Av Jonnah Nilsson - 7 december 2013 16:37


Hej! Just nu sitter jag, Isabelle och Sophia och taggar till tusen inför dansshowen. En och en halv timme kvar.. Hör av mig senare och berättar hur det gick, imorgon kväll får ni bilder också! kursiv text ...

Av Jonnah Nilsson - 6 december 2013 11:33


Hej! Jag har NO nu och får massage av bästa Carro! Superskönt faktiskt, haha. Jag har snart lunch och sen är det en lektion till och sen är det slut på skola för den här veckan! Efter skolan ska jag gymma och klockan 5 vidare på danspass! Vi h...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards