jonnahnilsson

Alla inlägg under april 2012

Av Jonnah Nilsson - 30 april 2012 11:40

sitter i sängen med celine, sorry att jag inte bloggade igår men jag hann faktiskt inte..

vi var i krokom igår, åh shit jävlar! vi skulle hämta våran pizza på pizzerian och då frågade några 25åringar om vi ville följa med på fest..HAHA! va ju nästan så att man sa ja bara för skojs skull. vart ska ni "fira" valborg? själv vet jag inte, kanske i backen med filip, linus & alex eller är. jag tar en liten mini bloggpaus tills på onsdag då skolan börjar, hörs!

 

Av Jonnah Nilsson - 28 april 2012 23:05

sitter i sängen och tjockar i mej crosstini, så jääääävla gott!

idag har det inte hänt speciellt mycket, har mest bara legat i sängen och snackat med celine, iaf efter träningen imorse. jag gör dom här dag 1 dag 2 dag 3 sakerna imorgon för jag är waaaaay to upptagen nu :D aa, mn nu ska jag fortsätta det jag höll på med och sen slagga! herrå, bloggar imorn!

 

Av Jonnah Nilsson - 28 april 2012 13:43

har inte haft någon stor lust att blogga, det har varit för mycket med träningen.

när jag vaknade idag så vart det massor av sol ute! :D så jag satte på mej en såndär tubtop om ni fattar vad jag menar? och ett par shorts, och stack ut å sprang, exakt SÅ varmt var det! sen tog jag en dusch, drog till krokom och nu sitter jag här foreveralaone och väntar på att himlen ska falla ner. fast nä. JAG HAR SÅ HIMLA TRÅKIGT. jag har ingenting att blogga om heller..så vi hörs!

 

Av Jonnah Nilsson - 26 april 2012 22:12

har varit på stan med lisabeth, karl, celine & nån annan random snubbe, har varit kul och man har fått med sig lite grejer hem! jag är verkligen jätte trött pga av alla möjliga orsaker, träningen tär på mej, stan idag, och en massa annat. imorgon börjar jag 10 så jag har all tid i världen på mej att fixa mej iordning, kanske till och med käka frukost. nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mej, hörs!

 

 

Av Jonnah Nilsson - 26 april 2012 16:06

slutade för tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp två timmar sen och nu sitter jag & amanda i soffaaaaaan och mår superbra! det första vi gjorde när vi kom hem var att baka chockladbollar som blev asgoda, och nu gör vi typ ingenting förutom att flumma, standard. snart blir det att gå ner på stan för att träffa celine och lisabeth, längtar! sen efter det hamnar jag väl hos celine eller så går jag hem och lägger mej eller nåt. idag på skolan har det varit rätt så chill på skolan, ingenting har hänt och det har bara varit lungt. bloggar mer senare ikväll eller nåt, later!

 

Av Jonnah Nilsson - 25 april 2012 21:26

   

ignorera min tjocka ben på första bilden.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek.

Av Jonnah Nilsson - 25 april 2012 21:20

atm sitter jag i onepiecen trött som ett as och ska gå och lägga mej NÄRSOMHELST.

var med isabelle idag hemma hos mej, fyfan vilken rolig dag, ruset alltså HAHAHA! sen drog jag till pappa sen hem och träna och nu är jag död i kroppen efter att ha tränat 5 dagar i rad, måste vila imorn och sen träna på fredag igen. nu orkar jag inte blogga något mer för jag är så jävla trött och måste sova, TYP NYSS.

 

Av Jonnah Nilsson - 24 april 2012 19:24

 

ignorera mitt röda solbrända osminkade ansikte.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Din fritid.
Dag 24: Mina rädslor.
Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards