jonnahnilsson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 13 april 2012 21:10

shoo! atm så snackar jag telefon med elias, facebookar och är allmänt pepp på livet!

härlig känsla det där! fick världens abstinens på att ut och springa även fast jag redan tränat en gång idag med celine ungefär 1 timme. vi ska träna upp oss inför beach 2012, hon ska skaffa lite magrutor, och jag ska gå ner 10 kilo, blir jobbigtjobbigt det här! menmen, när vi har bestämt oss så ändrar vi inte på oss, that's it. så det kanske blir lite mer träning och ikväll och sen ett långt varmt bad? frestande tanke men sen kom jag ju på att brorsan har fest här hemma..ännu mer frestande tanke..men aja, vi får se hur det blir, herrå.

 

...

Av Jonnah Nilsson - 13 april 2012 18:15

fick en fråga som jag gärna vill svara på i ett inlägg:

random

Jag lider med din kille. Du verkar inte änns gilla honom.

Du gillar ju den där Daniel och den där kimmy och Adrian,

fattar inte vad din kille ser i dig. Han stannar kvar fast att du inte änns gillar han? :oo


sv: jag gillar elias mer än världen. han är mitt allt, och så mycket mer.

och jag vet vem det är som har skrivit den här frågan och jag tycker 

inte du ska lägga dej i, sköt ditt eget liv istället för att bry dej om mej.

visst jag gillar adrian, daniel och kimmy, men bara som vänner. dom är

mina absolut bästakillkompisar, får man inte ha killkompisar för att man

har kille? och det du inte fattar "att du inte fattar vad han ser hos mej",

borde du ta med honom, jag fattar inte heller vad han ser i mej, jag

är en helt vanilg tjej och han är en sån underbar person på alla sätt och vis.

han skulle kunna få nån så mycket bättre om han vill. och du har ingen aning

om jag gillar honom eller inte, men det kan jag förklara för dej att det gör jag,

älskar honom oändligt and so on. och det är väldigt fegt av dej att inte skriva

namn. 

 



Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards