jonnahnilsson

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 11 april 2012 18:04

kimmy.

 

daniel.

 

adrian.

 

 

BARA SÅ NI VET NU DÅ SÅ ÄR DET VERKLIGEN INTE RIKTIGA JUSTIN BÄVER SOM JAG MENAR! DET ÄR FÖRMODLIGEN BARA DANIEL OCH KIMMY SOM FATTAR! xD

Av Jonnah Nilsson - 11 april 2012 13:45

min blogg blir mer tom för varje gång jag loggar in. det måste jag ändra på!

har varit med kimmy varenda sekund sen torsdag till igår. sen söndag har vi vart med daniel. världens skönaste grabbar! blir aldrig trött på dom, förutom när dom jävlas, haha. vi skildes åt igår, pga av dumma, korkade, förälskade jag. ni ska veta att jag har jätte dåligt samvete för igår grabbar, förlåt! vi har haft så himla kul hela veckan, käkat pizza till frukost 3 dagar i rad, kört 4-hjuling, tagit husets alla täcken, hett dom i sängen + 25873584765060265302 kuddar och på det tjockat ihop oss i dubbelsängen. just den kvällen slutade det med att kimmys kudde blev min mage och daniels kudde blev mina ben, no comments. vi drog till stan igår och när dom drog hem drog jag en sväng till celine, kolla film, hem till mej, kolla film, gick och la oss, vaknade, kolla film. intressant dag va? atm så väntar jag på att dra ner på stan. igår när jag skulle säga hejdå till kimmy började jag givetvis gråta, såklart, vad hade jag förväntat mej när min bästakompis ska åka hem till karlstad och jag inte vet om jag kommer träffa honom inom det närmsta året? ska snart ner på stan som sagt och köpa en ny eyeliner för min är slut, fml. sen blir det väl att ha en familjekväll - familjen, ish. ska dra nu, herrå.

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards