jonnahnilsson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 15 april 2012 23:32

mobil bloggar igen eftersom mamma är så himla duktig och tar med sig min dator till nälden.jagvetjagvet att jag har uppdaterat dåligt men utan dator och en mobil med segt internet blir det lite jobbigt läge.jaja iaf så slaggade adrian här inatt också, och när vi vaknade imorse så var han typ tvungen och dra eller nåt för han har slarvat bort sina nycklar och ville inte bli utelåst. igen. sen efter det snackade jag tele med celine ganska länge till syrran kom och frågade om jag ville följa med ut till kullarna och träffa alvina, palm, jio och elin. hängde på och sen drog jag ut och tränade med celine. typ min dag i detalj, haha. imorgon är det skola som alla vet om, svårt att missa liksom. det suger, jag vill ha sommarlov nu. helst typ nyss. atm så ligger jag i sängen och kollar på TV, jag ska väl förmodligen sova om en liten stund. bloggar mer imorn när mamma kommer hem med datan, later!kaninteladdauppbilderpåbloggenviamobilen
.

Av Jonnah Nilsson - 15 april 2012 00:22

har inte bloggat idag för jag har hängt lite överallt med adrian.iaf så hade brorsan fest igår så adrian kom hit vid typ halv två och vi hängde med min storebror och dom andra på festen, det höll på att bli bråk men som tur var kom bråkmakarn aldrig. sen slagga adde hos mej, vaknade, drog på donken, ner på stan och måla, hem och nu är vi här..men jag mobilbloggar och det är så himla drygt så jag sätter punkt och bloggar imorgon.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards