jonnahnilsson

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 2 april 2012 20:44

tycker min bloggrubrik äger, eller ja, iaf ni som fattar tex celine, misen, nikita & elias..typ.

har nyss hett i hårfärgen, ska färga utväxten som jag så länge har sagt att jag ska göra men inte orkat. har planerat att jag ska färga håret blont till sommarn för mitt hår säger bara FOFF så är mitt hår fullt av nästan vita slingor, haha. vill inte att hårfärgen (den bruna) ska blekas, kommer se flammit och helt fail ut, trust me. idag var jag som sagt med celine och amanda, var en stund fylld med tårar och skratt och så gamla minnen, lätt värt att göra om. jag vet att det låter konstigt att man vill gråta igen men med dom närmsta tjejkompisarna så finns det nästan inget bättre, jo skratt förstås, men jaja ni förstår. imorgon har jag typ ingenting för mej, bara att slänga iväg ett sms eller så en pling om ni vill hitta på nåt! nu ska jag skölja ur hårfärgen & hoppas på det bästa, hörs kanske sen!

 

Av Jonnah Nilsson - 2 april 2012 14:19

atm så har vi engelska, sitter med nikita vid varsin datar och lyssnar på musik, bloggar & facebookar.

nikita börja bloda näsblod, bara så ni vet liksom! men jaja, efter skolan blir det hem till mej med celine och amanda, vi blir ensam hemma :D vi ska snacka lite från allt mellan himmel och jord, eller egentligen bara en sak, men det har ni inte med att göra, sorry. nu blir det mer engelska, musik osv och sen hem, hörs!


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards