jonnahnilsson

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 20 april 2012 22:45

tja! sitter och bloggar vid Ipaden så det blir inga bilder i det här inlägget, sorry.har haft en rätt så awsome dag och jag känner att jag börjar komma på fötter igen efter det som hände. snacakde med anton tidigare idag och han ska tydligen köpa moppe på söndag så det blir väl att åka nån sväng i veckan, sjukt kul! slutade kvart över två så jag drog hem direkt och sen åkte jag till krokom nästan direkt. jag har inget roligt att berätta om och det här blev nog ett väldigt ointressant inlägg så förlåt för det. nu är det bara 5 % kvar av batteriet så jag ska sätta den på laddning så jag bloggar imorgon när jag kommer hem, lateeer!

Av Jonnah Nilsson - 20 april 2012 07:56

sitter nyvaken med amanda i soffan och väntar på att brorsan ska lämna badrummet, mission impossible!

vaknade klockan 7 av att väckarklockan ringde, sen ringde celine och sen kom jag på att vi hade sov morgon till 20 i 10. amanda hade också glömt bort det så hon kom den vanliga tiden vid kvart över 7, fmllllllllllll. sen efter skolan blir det till krokom och träffa bland annat lukas och kanske fakar, sen hem igen förmodligen.

nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan och sen gå till skolan, herrå!

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards